menu

De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:
Lekker boekie van Bas Steman hoort nog op de site, zie ook de auteurspagina: Bas Steman

Ted Kerkjes (moderator)
eRCee schreef:
Lekker boekie van Bas Steman hoort nog op de site, zie ook de auteurspagina: Bas Steman
Lekker Boekie!

Top! Is het nog iets om het boek een paar dagen op de voorpagina te plaatsen, onder het mom van 'In het nieuws'? (Vroeger deed ik wel eens een een-tweetje met liv2 over dit soort dingen.)

Edit: dat is snel.

Beste PeterW

Zou je het boek

Q & A - Edwin Torres (1977)

en de verfilming

Q & A (1990) - MovieMeter.nl

aan elkaar willen koppelen! Bij voorbaat hartelijk dank!

Ted Kerkjes (moderator)
Zou iemand misschien de Kopenhagen-trilogie van Tove Ditlevsen toe willen voegen? Het lukt mij maar niet om informatie over de eerste druk te vinden. (Volgens het internet zijn de drie delen eerst afzonderlijk uitgegeven, maar ik kan ze niet vinden.)

chris reifert (crew)
Kindertijd: Barndom. - Kopenhagen Paperback, First Edition, 132 pages
Published 1967 by Steen Hasselbalchs Forlag

Ted Kerkjes om via bibliotheek.nl een originele titel te achterhalen waarmee je gegevens kan vinden gaat dan nog wel. Een omslag vinden lukt me niet, alles komt op de gebundelde uitgave van die trilogie uit.

WildeOscar schreef:
Beste PeterW

Zou je het boek

Q & A - Edwin Torres (1977)

en de verfilming

Q & A (1990) - MovieMeter.nl
Q, en A, aaaaaaaaaaaaaaaaahaha...

aan elkaar willen koppelen! Bij voorbaat hartelijk dank!

chris reifert schreef:
Kindertijd: Barndom. - Kopenhagen Paperback, First Edition, 132 pages
Published 1967 by Steen Hasselbalchs Forlag

Ted Kerkjes om via bibliotheek.nl een originele titel te achterhalen waarmee je gegevens kan vinden gaat dan nog wel. Een omslag vinden lukt me niet, alles komt op de gebundelde uitgave van die trilogie uit.

Gewoon die gebundelde erop zetten.

chris reifert (crew)
PeterW schreef:
(quote)

Gewoon die gebundelde erop zetten.

Dat lijkt mij een goede oplossing. De vertaalde plotomschrijving van het derde deel is er echter nog niet, dat deel verschijnt begin december.

Dankjewel, PeterW!

Halley23 schreef:
(quote)

Graag in het vervolg even checken of bepaalde boeken al op de site staan Pleun. Dat scheelt opzoekwerk. Zowel The Rise and Fall of the Third Reich als All the Kings Men staan al op de site.

Excuses, ik heb wel gekeken maar soms moet je net even een andere zoekterm gebruiken om een boek te vinden

Halley23 (moderator)
@Pleun. Beide Fukuyama's toegevoegd.

Halley23 (moderator)
@Pleun. Cage of Souls van Adrian Tchaikovsky staat er nu ook op.

Halley23 (moderator)
@Pleun. The Gift of Asher Lev - Chaim Potok toegevoegd.

Halley23 (moderator)
@Pleun. En alweer een toevoeging: The Rising Sun: The Decline & Fall of the Japanese Empire, 1936-45 - John Toland

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om voor mij een boek toe te voegen?
Het ligt op het stapeltje om als volgende te lezen, en ik zie het niet op de site staan.

Het gaat om :
De Gynaecoloog van Saskia van Mieghem
Uitgegeven in 2018 bij Aquazz, dacht ik.

Alvast bedankt.

chris reifert (crew)
Arkan boek is toegevoegd met als kanttekening dat ik er twee recensies van kon vinden, iets wat wij vragen bij uitgave in eigen beheer want daar valt dit boek, dacht ik, onder.

De Gynaecoloog - Saskia van Mieghem (2018)

chris reifert schreef:
Arkan boek is toegevoegd met als kanttekening dat ik er twee recensies van kon vinden, iets wat wij vragen bij uitgave in eigen beheer want daar valt dit boek, dacht ik, onder.

De Gynaecoloog - Saskia van Mieghem (2018)

Geen idee van, ik heb het boek een poosje terug gekregen van een vriendin voor mijn verjaardag. Verder weet ik er eigenlijk niks van.

Maar wat snel van je.
In ieder geval, heel hartelijk bedankt voor het toevoegen.

chris reifert (crew)
Arkan schreef:
Maar wat snel van je.

Dat was toeval dat ik de forumupdates aanklikte net nadat je het bericht gepost had. Het is verder een makkelijke toevoeging en het vermelden van drukgegevens scheelt ook naspeurwerk.

Dan weet je wat je te doen staat...

Gast
geplaatst: vandaag om 00:21 uur

geplaatst: vandaag om 00:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.