menu

De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:

Ted Kerkjes (moderator)
donnie darko schreef:
Iemand die deze zou willen toevoegen
Ik heb een aantal boeken van jouw lijstje toegevoegd: The Black Flamingo, Queenie, Nobody Knows My Name, Bluets, How We Fight for Our Lives, All the Lives We Ever Lived en No Name in the Street! Twee boeken van jouw lijstje waren trouwens als op de site te vinden: Hunger: A Memoir of (My) Body en The Gene: An Intimate History
Erg leuk lijstje trouwens

Ted Kerkjes schreef:
(quote)
Ik heb een aantal boeken van jouw lijstje toegevoegd: The Black Flamingo, Queenie, Nobody Knows My Name, Bluets, How We Fight for Our Lives, All the Lives We Ever Lived en No Name in the Street! Twee boeken van jouw lijstje waren trouwens als op de site te vinden: Hunger: A Memoir of (My) Body en The Gene: An Intimate History
Erg leuk lijstje trouwens

Heel erg bedankt voor ze toe te voegen! Vele aanraders hier; vond zeker Hunger enorm eye-opening.
Je kan mijn stemmen volgen

PeterW

Zou je de films

Carlito's Way (1993) - MovieMeter.nl

en

Carlito's Way: Rise to Power (2005) - MovieMeter.nl

willen koppelen met het boek waar ze op gebaseerd zijn?:

Carlito's Way - Edwin Torres (1975)

Alvast hartelijk bedankt!

WildeOscar schreef:
PeterW

Zou je de films

en

Carlito's Way: Rise to Power (2005) - MovieMeter.nl
I did it my way...

willen koppelen met het boek waar ze op gebaseerd zijn?:

Carlito's Way - Edwin Torres (1975)

Alvast hartelijk bedankt!

Anya kan wel wachten, we werken eerst vriend Walter af, en waarom kwamen die walvissen eigenlijk, en wanneer?

Tricheurs (1984) - MovieMeter.nl

Zou iemand het boek van Steve Baës willen toevoegen, waarop deze film is gebaseerd?
Ik heb zo gauw niet de titel paraat en info over deze uitgave. Maar wellicht is dat makkelijk te vinden als je de wegen in boekenland beter kent dan ik.

Tricheurs — Wikipédia - fr.wikipedia.org

Scénario : Pascal Bonitzer, Barbet Schroeder et Steve Baës adapté d'après son roman

wil iemand dit boek toevoegen:
Het recht van de snelste - Thalia Verkade

Ted Kerkjes (moderator)
Lalage schreef:
wil iemand dit boek toevoegen:
Het recht van de snelste - Thalia Verkade
Hop: Het Recht van de Snelste.

Sol1 (crew)
kappeuter schreef:
Tricheurs (1984) - MovieMeter.nl

Zou iemand het boek van Steve Baës willen toevoegen, waarop deze film is gebaseerd?
Ik heb zo gauw niet de titel paraat en info over deze uitgave. Maar wellicht is dat makkelijk te vinden als je de wegen in boekenland beter kent dan ik.
Ik kijk wat ik voor je kan doen.

Sol1 (crew)
PeterW schreef:
Geen vrouw te zien...

Maar wel een grotere afbeelding op MovieMeter....
Daar wilde ik ook nog even naar kijken.
Dubbel dank

Sol1 (crew)
kappeuter, ik kom zo gauw geen boeken tegen van Steve Baës. Wel verwijzingen naar de bijbehorende film Tricheurs uit 1984 van Barbet Schroeder of zelfs naar die andere film Les Tricheurs van Marcel Carné uit 1958. ..
Enkele artikelen vermelden wel dat Steve Baës een boek heeft geschreven dat verfilmd is door Barbet Schroeder, maar misschien was dat boek onder een heel andere titel.
Misschien vind ik nog iets.

PeterW

is ook deels gebaseerd op

After Hours - Edwin Torres (1979)

Zou je daar ook een link tussen willen maken? Alvast bedankt!

Sol1 schreef:
kappeuter, ik kom zo gauw geen boeken tegen van Steve Baës. Wel verwijzingen naar de bijbehorende film Tricheurs uit 1984 van Barbet Schroeder of zelfs naar die andere film Les Tricheurs van Marcel Carné uit 1958. ..
Enkele artikelen vermelden wel dat Steve Baës een boek heeft geschreven dat verfilmd is door Barbet Schroeder, maar misschien was dat boek onder een heel andere titel.
Misschien vind ik nog iets.

Bedankt voor het uitzoeken. Dit is wel erg zeldzaam he.
Blijkbaar een vergeten schrijver.

WildeOscar schreef:
PeterW

is ook deels gebaseerd op

After Hours - Edwin Torres (1979)

Zou je daar ook een link tussen willen maken? Alvast bedankt!

Yes Sir.

Super, dankjewel!

Dankjewel Peter!

chris reifert (crew)
En van Gerald Seymour zijn er nog wel drie, vier boeken verfilmd. Staat nog veel open van die auteur wat toevoegen betreft.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:19 uur

geplaatst: vandaag om 22:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.