menu

De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:

geplaatst:

Ja, maar het ziet er niet uit; er is een taalprobleem.

geplaatst:
Niet een verlanglijst van mij persoonlijk, maar van Bram Bakker staan er heel wat titels nog niet op BoMe, hier een bibliografie.

chris reifert (crew)
geplaatst:
Heb eens naar het oeuvre van Bram Bakker gekeken maar niet echt romans gevonden. Doet me eraan denken dat Susan Mallery met zes titels ook ondervertegenwoordigd is; zo'n naam die ik opschrijf en waar vervolgens niets mee gebeurt omdat de fut eruit is.

geplaatst:
Paradise rot - Jenny Hval

Sol1 (crew)
geplaatst:
çoolstorybru schreef:
Paradise rot - Jenny Hval
Ik kijk wat ik voor je kan doen!

geplaatst:
chris reifert schreef:
Heb eens naar het oeuvre van Bram Bakker gekeken maar niet echt romans gevonden.
Ik dacht dat meer wetenschappelijke boeken er ook op mochten, er zitten toch genoeg titels tussen die niet "louter informatief" zijn? Maar verder boeien de toevoegingen me niet zo, dus laat ik het hierbij.

chris reifert (crew)
geplaatst:
ZAP! schreef:
(quote)
Ik dacht dat meer wetenschappelijke boeken er ook op mochten, er zitten toch genoeg titels tussen die niet "louter informatief" zijn?
Ja dat mag. Alleen voel ik mij hier niet de gegadigde voor.

Maar verder boeien de toevoegingen me niet zo, dus laat ik het hierbij.
Mij ook niet, ik lees er nooit wat van en heb ze zelden in mijn updates (wat natuurlijk wel wat kort door de bocht is; er schuilt wel degelijk passie in de kunst der toevoegen).

chris reifert (crew)
geplaatst:
PeterW zou je bij Oorlogswinter de tweede film kunnen afkoppelen? Die komt op heel wat anders uit... bij voorbaat dank!

Oorlogswinter - Jan Terlouw (1972) - BoekMeter.nl

geplaatst:
chris reifert schreef:
PeterW zou je bij Oorlogswinter de tweede film kunnen afkoppelen? Die komt op heel wat anders uit... bij voorbaat dank!

Oorlogswinter - Jan Terlouw (1972) - BoekMeter.nl

Hmm, ik vind de plots toch wel erg overeen komen....:0

Schijnt heel goed te zijn:
Privacy settings - parool.nl

PeterW schreef:
(quote)

Hmm, ik vind de plots toch wel erg overeen komen....:0

En deze kan er (natuurlijk) wel aan worden gelinkt:
Oorlogswinter (1975) - MovieMeter.nl/series

Sol1 (crew)
chiel schreef:
Schijnt heel goed te zijn:
Privacy settings - parool.nl
Mijn Duistere Vanessa van Kate Elizabeth Russell zal ik wel voor je toevoegen.

kappeuter kan jij eens doorgeven aan de beheerders dat het fijn is als ze geregeld inloggen op Boekmeter zodat wij hier ook een aanspreekpunt hebben?

Jawel, ik kan dat wel doorgeven.

chris reifert (crew)
kappeuter: The Good Shepherd - C.S. Forester (1955)

Ben er alleen niet over uitgekomen of de eerste druk nu US of UK is, voor het laatste gekozen.

chris reifert

Super, goed werk!

Nujeen- Nujeen Mustafa en Christina Lamb. Zou iemand dit boek willen toevoegen? Alvast bedankt!

chris reifert (crew)
glimmerman270 schreef:
Nujeen- Nujeen Mustafa en Christina Lamb. Zou iemand dit boek willen toevoegen? Alvast bedankt!

Nujeen: One Girl's Incredible Journey from War‐torn Syria in a Wheelchair - Nujeen Mustafa en Christina Lamb (2016)

Lynda heeft twee planten die weduwe zijn, waardoor Tonino's familie weer wat kleiner is geworden.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:45 uur

geplaatst: vandaag om 17:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.