menu

De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:
geplaatst:
Ok, dat wordt lastig dan...

Ted Kerkjes (moderator)
geplaatst:
Ik heb wel veel kinderboeken van Singer gisteren toegevoegd. Volgens mij is zijn oeuvre op BM nu wel nagenoeg compleet

geplaatst:
Ted Kerkjes - dan zal ik daar tussen moeten gaan zoeken.

geplaatst:
Ted Kerkjes schreef:
Een kleine vouw hoeft geen probleem te zijn, hoor! Je kunt ook altijd een afbeelding naar mij opsturen, dan kijk ik wel of ik het wat kan bewerken of zo
Kan je hier wat mee?

Ted Kerkjes (moderator)
geplaatst:
ZAP! schreef:
Kan je hier wat mee?
Moet lukken, denk ik! Ik zal er morgen eens voor zitten!

geplaatst:
Ted Kerkjes - prima, geen haast!

Ted Kerkjes (moderator)
geplaatst:
ZAP! schreef:
Ted Kerkjes - prima, geen haast!
Voila!

geplaatst:
Kan iemand een link tussen Ōdishon - Ryū Murakami (1997) en Ôdishon (1999) - MovieMeter.nl toevoegen? Film is gebaseerd op het boek.

geplaatst:
mjk87 schreef:
Kan iemand een link tussen Ōdishon - Ryū Murakami (1997) en Ôdishon (1999) - MovieMeter.nl toevoegen? Film is gebaseerd op het boek.
En ook is hier bij het boek geen link naar bv. Bol.com, waar het boek te koop is...

geplaatst:
Goedemorgen,
Zouden jullie “ Oink! van Matt Whyman” willen toevoegen?
Bedankt alvast!

Halley23 (moderator)
geplaatst:
mjk87 schreef:

Voor links met MovieMeter werkt een PM naar PeterW, degen die dit soort zaken verzorgd, het meest efficiënt, uiteraard met vermelding van de beide URL's maar dat heb je al gedaan.

Wat betreft links naar bol.com. Dat wordt niet door iemand van de crew gedaan maar is automatisch ingesteld (en soms niet correct zoals in dit geval) en je zou hoogstens de admin hiervan op de hoogte kunnen stellen. Hetzelfde geldt trouwens voor de wikipedialinks...

geplaatst:
Kan iemand 'Wilde rozen en andere verhalen' van Konstantin Paustovski toevoegen?

Sol1 (crew)
geplaatst:
Lalage schreef:
Kan iemand 'Wilde rozen en andere verhalen' van Konstantin Paustovski toevoegen?
Ik heb het boek hier zelf, ik zal eens kijken of het kan en mag

geplaatst:
Sol1 schreef:
(quote)
Ik heb het boek hier zelf, ik zal eens kijken of het kan en mag

Ik zag dat je bij een andere bundel een reactie hebt geplaatst, betekent dit dat 'Wilde rozen...' niet apart op de site komt?

Sol1 (crew)
geplaatst:
Lalage schreef:
Ik zag dat je bij een andere bundel een reactie hebt geplaatst, betekent dit dat 'Wilde rozen...' niet apart op de site komt?

Van Oorschot kiest uit een omvangrijk œuvre vijf willekeurige (?) verhalen, die zijn geschreven in de jaren 1924, 1936, 1945, 1951 en 1964 (juli).
Dat is dus inderdaad niet tot één Russisch origineel te herleiden...

geplaatst:
Een speciaal geval dit. Vraagje dus voor de crew psyche Sol1

Krijgt dit boek een plaats op Boekmeter, onder Ideeënliteratuur? In 2016 uitgebracht in de VS en Europa.
Anti-Tech Revolution: Why and How: Kaczynski, Theodore: 9781944228002: Amazon.com: Books

Ik heb zelf o.a. 10 jaar gelden onderstaand boek bemachtigd. Dit is weliswaar een omnibus/verzameld werk, dus niet toegelaten voor zover ik begrijp.
Technological Slavery: The Collected Writings of Theodore J. Kaczynski, a.k.a. "The Unabomber": Kaczynski, Theodore J., Skrbina, David: 9781932595802: Amazon.com: Books

geplaatst:
Zou iemand deze kunnen toevoegen? Belangwekkend boek!

bol.com | Bij ons in Auschwitz, Arnon Grunberg | 9789021420042 | Boeken

Ted Kerkjes (moderator)
geplaatst:
Dit boek betreft een bloemlezing verhalen en andere teksten, en zijn helaas niet toegestaan op de site.

geplaatst:
Ik heb eerder het één en ander over deze bundel onder de auteur op de website geparkeerd.
Arnon Grunberg - BoekMeter.nl

geplaatst:
Graag toevoegen boek De Lockdown van Noortje Brink
bol.com | De lockdown (ebook), Noortje Brink | 9789047205661 | Boeken

Alvast bedankt

geplaatst:
Iemand die "Gaz: pleidooi van een gedoemde moeder" van Tom Lanoye toe wil voegen?

Alvast bedankt.

Halley23 (moderator)
geplaatst:
m1701 schreef:
Graag toevoegen boek De Lockdown van Noortje Brink
bol.com | De lockdown (ebook), Noortje Brink | 9789047205661 | Boeken

Alvast bedankt
toegevoegd!

Halley23 (moderator)
geplaatst:
Roel van M schreef:
Iemand die "Gaz: pleidooi van een gedoemde moeder" van Tom Lanoye toe wil voegen?

Alvast bedankt.
toegevoegd

geplaatst:
Kan er iemand "Kom terug" van Carol Ann Lee toevoegen?

Alvast bedankt

chris reifert (crew)
geplaatst:
lieve: Kom Terug - Carol Ann Lee (2008)

Boek dat alleen in het Nederlands werd uitgegeven. Vermoedelijk voor de Vlaamse markt.

geplaatst:
Bedankt

geplaatst:
Kan iemand "Zwanenzang 1945" Walter Kempowski toevoegen?

geplaatst:
Halley23 schreef:
(quote)
toegevoegd!
dankje wel!

Halley23 (moderator)
geplaatst:
Dr.Strangelove schreef:
Kan iemand "Zwanenzang 1945" Walter Kempowski toevoegen?
toegevoegd, zie: Das Echolot. Abgesang '45. Ein Kollektives Tagebuch - Walter Kempowski (2005)

Gast
geplaatst: vandaag om 18:07 uur

geplaatst: vandaag om 18:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.