menu

De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:

Smerige kladderaar gekoppeld.

Halley23 (moderator)
Micha schreef:
Kan er iemand "Het belang van schoon ondergoed" van Valerie Eyckmans toevoegen? Alvast bedankt.
Toegevoegd

Merci

Waarom staat de bijbel niet op boekmeter ? het beste boek ooit en waargebeurd ook . En het geeft antwoord op de vraag waarom wij hier op aarde rondlopen .

Het Oude en Nieuwe Testament staan er toch wel op? (de Bijbel is eigenlijk geen boek maar een verzameling van boeken)

En of het allemaal "waargebeurd" is betwijfel ik, maar het is zeker ook geen "fantasy"

Saskia Noort "40" vind ik niet terug. Kan iemand dit toevoegen? Merci

AllesIsZen schreef:
Saskia Noort "40" vind ik niet terug. Kan iemand dit toevoegen? Merci

Beter zoeken:

40 - Saskia Noort (2007)

Halley23 (moderator)
Geralt of rivia schreef:
Waarom staat de bijbel niet op boekmeter ? het beste boek ooit en waargebeurd ook . En het geeft antwoord op de vraag waarom wij hier op aarde rondlopen .
Het Oude Testament staat onder de titel Tenach hier en het Nieuwe Testament kun je hier vinden.

Halley23 schreef:
(quote)
Het Oude Testament staat onder de titel Tenach hier en het Nieuwe Testament kun je hier vinden.
thanks

Ohio - Stephen Markley
Tribe - Sebastian Junger

Halley23 (moderator)
Ik vrees dat beide boeken teveel illustraties bevatten (de regel op BoMe is dat minimaal 50% van een boek uit tekst moet bestaan) om toegevoegd te kunnen worden. Bijvoorbeeld bij Zappa Gear is er sprake van 180 unieke foto's op een totaal van 248 pagina's. Als je wat aanvullende info hierover kunt vinden, zou dat fijn zijn.

Halley23 (moderator)
HankMoody schreef:
Ohio - Stephen Markley
Tribe - Sebastian Junger
Ohio toegevoegd, Tribe volgt nog.

Halley23 (moderator)
Tribe is nu ook toegevoegd.

Halley23, mijn dankwoord om dit na te zien. In tegenstelling met MusicMeter ben ik niet zo vertrouwd met het toevoegen op BoekMeter, dus ik vraag het liever aan de experten.

Heeft iemand zin om de ontbrekende titels van Peter Handke toe te voegen?

Alleen de romans en verhalen is ook goed

Halley23 (moderator)
...stilte... schreef:
Alleen de romans en verhalen is ook goed
Haha, de man heeft inderdaad een overstelpend grote productie. Vooralsnog toevoeging beperkt tot een aantal werken die in het Nederlands vertaald zijn.

Dat staat er mooi op! Bedankt Halley23

Gast
geplaatst: vandaag om 22:35 uur

geplaatst: vandaag om 22:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.