menu

De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:
geplaatst:
Will Durant - Age of Napoleon
Will Durant - Age of Voltaire

geplaatst:
Robinson - why nations fail

Halley23 (moderator)
geplaatst:
eise schreef:
Shirer - rise and fall of the third reich
Als eerste toegevoegd, het is tenslotte een standaardwerk dat niet op BM mag ontbreken.

geplaatst:
"The Death of Yugoslavia" van Allan Little en Laura Silber is een van de bekendste boeken over de Balkanoorlogen en is nog niet toegevoegd aan BM.

Halley23 (moderator)
geplaatst:
Jasper schreef:
"The Death of Yugoslavia" van Allan Little en Laura Silber is een van de bekendste boeken over de Balkanoorlogen en is nog niet toegevoegd aan BM.
Nu wel.

geplaatst:
Michael Boelgakov : Verhalen van een jonge arts. De opvolger Morfine staat er al wel op.

Halley23 (moderator)
geplaatst:
apocrief schreef:
Michael Boelgakov : Verhalen van een jonge arts. De opvolger Morfine staat er al wel op.
toegevoegd

geplaatst:
Merci

geplaatst:
Halley23 schreef:
(quote)
Beide toegevoegd

Dank!

Iemand die deze erop wil zetten?

bol.com | Big Day Coming, Jesse Jarnow | 9781592407156 | Boeken

geplaatst:
Halley23 schreef:
(quote)
Als eerste toegevoegd, het is tenslotte een standaardwerk dat niet op BM mag ontbreken.

Hartelijk dank!

Sol1 (crew)
geplaatst:
Ik pak het wel op.

Sol1 (crew)
geplaatst:

geplaatst:
Top!

geplaatst:
Wil jullie het boek: Naar het hart van de zee van Bo van Scheyen toevoegen? Alvast bedankt!

chris reifert (crew)
geplaatst:
Sharon schreef:
Wil jullie het boek: Naar het hart van de zee van Bo van Scheyen toevoegen? Alvast bedankt!

Toegevoegd: Naar het Hart van de Zee: De Wonderlijke Redding van een Zeeuwse Visser - Bo van Scheyen (2018) - BoekMeter.nl

geplaatst:
De jongen die zijn vader naar Auschwitz volgde- Jeremy Dronfield. Iemand zo aardig om deze titel toe te voegen?

geplaatst:
Wil er iemand familietrekjes van Tom Sharpe toevoegen?

Alvast bedankt.

geplaatst:
glimmerman270 schreef:
De jongen die zijn vader naar Auschwitz volgde- Jeremy Dronfield. Iemand zo aardig om deze titel toe te voegen?

lieven schreef:
Wil er iemand familietrekjes van Tom Sharpe toevoegen?

Alvast bedankt.

Beide ingestuurd

geplaatst:
Thanks

geplaatst:
Ik wilde graag het boek Moorddroom van Carey Baldwin toegevoegd hebben. Hartstikke bedankt

geplaatst:
bol.com | pagina niet meer bereikbaar

Iemand die erachter kan komen wat de eerste druk is? Staat volgens mij nog niet op de site en vraag me af of er een eerste druk is eigenlijk. En ga je gang met toevoegen als die gevonden is,

geplaatst:
En ik had graag "De Grens van de Wereld" van Valerio Massimo Manfred toegevoegd, dit is samen met "De Zoon van de Droom" en "Het Zand van Amon" een trilogie over Alexander de Grote, '
De 2 laatst genoemde boeken staan al op de site.
Bedankt t alvast

chris reifert (crew)
geplaatst:
mjk87 schreef:
bol.com | pagina niet meer bereikbaar

Iemand die erachter kan komen wat de eerste druk is? Staat volgens mij nog niet op de site en vraag me af of er een eerste druk is eigenlijk. En ga je gang met toevoegen als die gevonden is,

Ik kan er niets over vinden op de Duitse Amazon of in de Nationalbibliothek. Wat de vertaalster betreft: Els Snick is literair vertaalster en publiciste. Zij is wetenschappelijk lid van het internationale Joseph Roth Gesellschaft en richtte de Nederlands/Belgische pendant op. Ben geneigd te denken dat het exclusief vertaalde krantenartikelen zijn, volgens Literatuurplein afgelopen 13 juni uitgegeven.

Charleston op de vulkaan - Uitgeverij Bas Lubberhuizen

chris reifert (crew)
geplaatst:
smoozycat schreef:
En ik had graag "De Grens van de Wereld" van Valerio Massimo Manfred toegevoegd, dit is samen met "De Zoon van de Droom" en "Het Zand van Amon" een trilogie over Alexander de Grote, '
De 2 laatst genoemde boeken staan al op de site.
Bedankt t alvast

Die titel staat er toch al op? Il Confine del Mondo - Valerio Massimo Manfredi (1998) - BoekMeter.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 08:02 uur

geplaatst: vandaag om 08:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.