menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:
Kan Gedreven door Wanhoop van John Trenhaile worden toegevoegd?
Alvast bedankt

chris reifert (crew)
smoozycat: Blood Rules - John Trenhaile (1991)

Onderbelichte auteur op BM, dus mocht iemand zich geroepen voelen meer van zijn oeuvre toe te voegen...

Kan iemand het boek: het meisje dat van IS won, van Farida Khalaf toevoegen?

Is er iemand die "Blauw is tweekleurig" van Vicky Francken toe wil voegen?
Alvast bedankt!

Ted Kerkjes (crew)
Roel van M schreef:
Is er iemand die "Blauw is tweekleurig" van Vicky Francken toe wil voegen?
Ik had al naar die bundel zitten kijken, maar ik betwijfel of die op de site mag: het lijkt een grensgeval, wat de tekst-beeldverhouding betreft, zie deze twee gedichten.
Ik kom hier nog op terug!

Ted Kerkjes schreef:
(quote)
Ik had al naar die bundel zitten kijken, maar ik betwijfel of die op de site mag: het lijkt een grensgeval, wat de tekst-beeldverhouding betreft, zie deze twee gedichten.
Ik kom hier nog op terug!

Ah, ik had de bundel nog niet in bezit, dus dit wist ik niet. Tja, ik zou ook niet zeggen dat het stripboek is, al is het misschien rijkelijk "geïllustreerd". Ik wacht het oordeel af.

Wil iemand deze dichtbundel toevoegen?

Hartelijk dank!

Meindert Talma - meinderttalma.nl

Ted Kerkjes (crew)
Roel van M schreef:
Ah, ik had de bundel nog niet in bezit, dus dit wist ik niet. Tja, ik zou ook niet zeggen dat het stripboek is, al is het misschien rijkelijk "geïllustreerd". Ik wacht het oordeel af.
Sorry voor dit late oordeel! Helaas mag dit boek niet op de site, omdat het niet voldoet aan de beeld-tekstverhouding.
Jammer...

Ted Kerkjes (crew)
Roel van M schreef:
Sorry voor dit late oordeel! Helaas mag dit boek niet op de site, omdat het niet voldoet aan de beeld-tekstverhouding. Het is inderdaad geen stripboek, maar boeken moeten voor meer dan de helft uit tekst bestaan, en dat is bij Blauw is tweekleurig niet het geval. Jammer.
arnoldusk schreef:
Wil iemand deze dichtbundel toevoegen?
Laat het orgel jammeren.

De onbedoelde ander- Nienke. Iemand zo vriendelijk om deze toe te voegen?

chris reifert (crew)
glimmerman270 schreef:
De onbedoelde ander- Nienke. Iemand zo vriendelijk om deze toe te voegen?

Is dit als autobiografische roman bedoelt? De Onbedoelde Ander - Nienke (2018)

Voordat ik onnodig inspanningen verricht: zou deze titel ook op BM mogen?
Past Poisons: An Ellis Peters Memorial Anthology of Historical Crime.
En voordat misschien een crew-lid in de stress schiet ten aanzien van het woord anthology: dat heeft minstens twee betekenissen, namelijk bloemlezing (en dat mag niet op BM, correct?) en verzameling (mag toch wel, zelfs wanneer vele auteurs daarbij betrokken zijn?).

Kan iemand deze toevoegen?

Marijke Vos - van Chanel naar flanel
Louise O’neill - Mermaid/The surface breaks
Caroline Kepnes - Hidden Bodies

Alvast bedankt!

chris reifert (crew)
PQV00 schreef:
Voordat ik onnodig inspanningen verricht: zou deze titel ook op BM mogen?
Past Poisons: An Ellis Peters Memorial Anthology of Historical Crime.
En voordat misschien een crew-lid in de stress schiet ten aanzien van het woord anthology: dat heeft minstens twee betekenissen, namelijk bloemlezing (en dat mag niet op BM, correct?) en verzameling (mag toch wel, zelfs wanneer vele auteurs daarbij betrokken zijn?).

Als die verhalen voor dat boek geschreven of voor het eerst in boekvorm verschenen zijn, mag het er m.i. op.
Anders kan er heel wat afgeswiept worden lijkt mij. Zoiets als Bloed, zweet en tranen - bibliotheek.nl dan weer niet, dat is een anthologie die samengesteld is uit eerder in boekvorm verschenen verhalen.

chris reifert (crew)
book - Aholic schreef:
Kan iemand deze toevoegen?

Marijke Vos - van Chanel naar flanel
Louise O’neill - Mermaid/The surface breaks
Caroline Kepnes - Hidden Bodies

Alvast bedankt!

Van Chanel naar Flanel - Marijke Vos (2018)

Die tweede is een hervertelling en is in de groep gegooid of het toegevoegd mag worden.
Die derde moet vertaald worden en wil ik later wel eens proberen, maar als iemand anders de vertaling doet vind ik het maar al te best.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:37 uur

geplaatst: vandaag om 09:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.