menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:
1981 - Les chemins de la liberté vol. 4. La dernière chance / Drôle d'amitié (postuum) (Nederlands: De wegen der vrijheid, deel 4. Een merkwaardige vriendschap / De laatste kans. Amsterdam, 1989) van Jean Paul Sartre

kappeuter schreef:
(quote)

Niemand?

Toegevoegd. Nog even wachten op goedkeuring.

Halley23 (moderator)
Raspoetin schreef:
1981 - Les chemins de la liberté vol. 4. La dernière chance / Drôle d'amitié (postuum) (Nederlands: De wegen der vrijheid, deel 4. Een merkwaardige vriendschap / De laatste kans. Amsterdam, 1989) van Jean Paul Sartre
Behalve deel 4 staat de drie genoemde boeken al op de site.

PQV00

Bedankt!

Halley23 schreef:
(quote)
Behalve deel 4 staat de drie genoemde boeken al op de site.

Dat klopt. Denk je dat deel 4 ook toe te voegen is?

Halley23 (moderator)
Raspoetin schreef:
(quote)

Dat klopt. Denk je dat deel 4 ook toe te voegen is?
Dat is tamelijk moeilijk want kies je voor de twee hoofdstukken die onder de titel Drôle d'amitié in 1949 in Les Temps modernes verscheen (dus niet postuum) of kies je voor La dernière chance een reconstructie van een meer volledige tekst die in 1981 verscheen in een verzamelwerk genaamd Œuvres Romanesques? En zo zijn er meer problemen. Ik zal er eens over nadenken.

Kan er iemand zo vriendelijk zijn om "Dansen met de duivel" van Howard Marks toe te voegen? Groetjes, Lieve

Halley23 (moderator)
lieve schreef:
Kan er iemand zo vriendelijk zijn om "Dansen met de duivel" van Howard Marks toe te voegen? Groetjes, Lieve
toegevoegd

Is er iemand die: Korte geschiedenis van het bedrog - Herman Koch zou willen toevoegen?

Alvast bedankt!

Sol1 (crew)
Roel van M schreef:
Is er iemand die: Korte geschiedenis van het bedrog - Herman Koch zou willen toevoegen?

Alvast bedankt!
Daar moet ik even naar kijken; de bundel bevat alle korte verhalen van Koch. Dus ook, die al eerder in boekvorm zijn uitgebracht. Heb je daar misschien meer informatie over?

Sol1 schreef:
(quote)
Daar moet ik even naar kijken; de bundel bevat alle korte verhalen van Koch. Dus ook, die al eerder in boekvorm zijn uitgebracht. Heb je daar misschien meer informatie over?

In de verantwoording worden inderdaad verhalen genoemd die al eens in een bundel hebben gestaan, maar er zijn ook verhalen bij die enkel in tijdschriften werden gepubliceerd.

Waar zijn de boeken van Lars Kepler?

Halley23 (moderator)
Het blijft een tekortkoming op BM dat schrijfduo's nog steeds niet onder de gezamenlijke naam ingevoerd kunnen worden, Nikki French is natuurlijk het schoolvoorbeeld hiervan. Jordy is ervan op de hoogte en heeft aangegeven dat het op zijn lijstje staat maar waarschijnlijk is het veel en ingewikkeld werk...

Mag deze er op? Korte 'nanoverhaaltjes', in de lijn van de ZKV van A.L. Snijders.

Wat als we niet waren betoverd | Uitgeverij Prometheus - webwinkel.uitgeverijprometheus.nl

Wil iemand "Octavio Paz - Sor Juana Inés de la Cruz o las trampas de la fe" svp toevoegen?

Halley23 (moderator)
Raspoetin schreef:
Wil iemand "Octavio Paz - Sor Juana Inés de la Cruz o las trampas de la fe" svp toevoegen?
toegevoegd.

PeterW

Wil jij de volgende link maken?

Boek: Boardwalk Empire: The Birth, High Times, and Corruption of Atlantic City - Nelson Johnson (2002).

Serie: Boardwalk Empire - TvMeter.nl.

Merci bien

Ps,

Ik weet dat je verantwoordelijk bent voor MM naar BM. Geen idee of je ook TvM naar BM doet.

HALVE TAMME. schreef:

Serie: Boardwalk Empire - TvMeter.nl.

Merci bien

Ps,

Ik weet dat je verantwoordelijk bent voor MM naar BM. Geen idee of je ook TvM naar BM doet.

Ja hoor, doe ik ook.

arnoldusk schreef:
Mag deze er op? Korte 'nanoverhaaltjes', in de lijn van de ZKV van A.L. Snijders.

Wat als we niet waren betoverd | Uitgeverij Prometheus - webwinkel.uitgeverijprometheus.nl

Wil iemand, naast bovenstaande, ook onderstaande titel van Schumacher toevoegen ajb? Hartelijk dank!

bol.com | Small Is Beautiful, E. F. Schumacher | 9780099225614 | Boeken

arnoldusk schreef:
Wil iemand onderstaande titel van Schumacher toevoegen ajb? Hartelijk dank!

bol.com | Small Is Beautiful, E. F. Schumacher | 9780099225614 | Boeken

Toegevoegd. Nu wachten op goedkeuring.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:06 uur

geplaatst: vandaag om 10:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.