menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Verlanglijst toevoegingen

zoeken in:
Ted Kerkjes (crew)
PeterW schreef:
Er staat anders behoorlijk wat tekst bij.
Het merendeel is toch beeld, hoor. Zelfs als ik welwillend tel, zijn er meer bladzijden beeld dan tekst. En ik ben echt welwillend, want ik heb ook wel redelijke jeugdherinneringen aan Floris.

Ted Kerkjes schreef:
(quote)
Het merendeel is toch beeld, hoor. Zelfs als ik welwillend tel, zijn er meer bladzijden beeld dan tekst. En ik ben echt welwillend, want ik heb ook wel redelijke jeugdherinneringen aan Floris.

Wat is het criterium?

gert_r (moderator)
Raspoetin schreef:

Wat is het criterium?

Meer dan 50 procent moet tekst zijn. Marten Toonders Bommel bijvoorbeeld (beeld/tekst-verhouding 50/50) is niet toegestaan.

Nikolaj Ljeskov - de linkshandige (1881) of eigenlijk Verhaal over de schele linkshandige van Toela en over de stalen vlo.

Anna Achmatova - Requiem
Vladimir Majakovski - Onderhoud over poezie met de belastinginspecteur
Marina Tsvetajeva - Vriendin
Isaak Babel - De geschiedenis van mijn duiventil
Kornej Tsjoekovski - Krokodil
Andrej Platov - Makar twijfelt
Daniil Charms - dit bloemetje zal hier mooi staan

Sol1 (crew)
Raspoetin schreef:
Nikolaj Ljeskov - de linkshandige (1881) of eigenlijk Verhaal over de schele linkshandige van Toela en over de stalen vlo.

Het verhaal over de stalen vlo staat er al op:
Ljevsja: Skaz o Toelskom Kosom Ljevsje i o Stalnoj Blochje - Nikolaj Leskov (1881)

Life on the Edge: The Coming of Age of Quantum Biology door McFadden, Johnjoe

Raspoetin schreef:
Anna Achmatova - Requiem
Vladimir Majakovski - Onderhoud over poezie met de belastinginspecteur
Marina Tsvetajeva - Vriendin
Isaak Babel - De geschiedenis van mijn duiventil
Kornej Tsjoekovski - Krokodil
Andrej Platov - Makar twijfelt
Daniil Charms - dit bloemetje zal hier mooi staan

Jemand?

Bedankt Sol1!

Sol1 (crew)
Even geduld AUB - een druk bezet weekend hier, maar ik zal kijken of ik er wat tussen uit kan pakken.

Sol1 schreef:
(quote)
Even geduld AUB - een druk bezet weekend hier, maar ik zal kijken of ik er wat tussen uit kan pakken.

Danke sehr!

Sol1 (crew)
Raspoetin, 'Krokodil' uit 1919 van Kornej Tsjoekovski, over de avonturen van een krokodil die door de stad wandelt, is een jeugdverhaal waarbij de prenten de overhand hebben. Het komt daardoor helaas niet voor toevoeging in aanmerking. Het is overigens geïnspireerd door het onder een schuilnaam van Fjodor Dostojevski geschreven Krokodil - A.Y. Poretsky (1865)

Sol1 (crew)
eise schreef:
Life on the Edge: The Coming of Age of Quantum Biology door McFadden, Johnjoe

Deze is over het hoofd gezien, maar wordt alsnog behandeld....en staat er nu op.

Sol1 (crew)
Is geregeld!

Sol1 (crew)
Raspoetin, jouw verzoek 'Marina Tsvetajeva - Vriendin' is onderdeel van de bundel Joenosjeskie Stigi - Marina Tsvetajeva (1912)

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn "Bewijs het maar" van Rudy Soetewey toe te voegen. Groetjes, Lieve.

Bedankt Sol1!

Is het mogelijk dat het boek 'Brandhaard Azië' van Eric S. Margolis toegevoegd kan worden?
Alvast hartstikke bedankt

Gast
geplaatst: vandaag om 08:50 uur

geplaatst: vandaag om 08:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.