menu

De Site / Algemeen / Interview een Auteur

zoeken in:
Goede vragen! Keep 'em coming.

Ik ga gewoon door met vragen voor Typex!

Ik zou graag willen weten wat hij het liefst doet: losse platen tekenen of complete verhalen, of is juist de afwisseling wel zo prettig?

Bestaat er zoiets (naar analogie van het writers's block) als een sketcher's block, en zo ja, wat kun je daaraan doen?

Hoe is het om van een hobby een beroep te maken? Gaat dan het plezier van het hobbyisme verloren of vergroot het alleen maar het plezier in het vak?

En omdat hij volgens mij een groot muziekliefhebber is: naar welke muziek luistert hij tijdens het tekenen, of tekent hij het liefst in stilte?

En nou maar hopen dat het interview door gaat

Nou...ik heb zelfs zijn telefoonnummer.

Kijk eens aan, onthustend verhaal over de capriolen die schrijvers uithalen om aandacht te krijgen:

Locked-in of niet locked-in.

"Onze" Anna Eekhout komt ook aan het woord n.a.v. opiniestuk in NRC hierover.
Hier liggen duidelijk kansen voor Boekmeter interviews.
En, belangrijk, vragen over de inhoud van het boek worden meer gewaardeerd dan die over het leven van de schrijver.

psyche (crew)
eRCee schreef:

"Onze" Anna Eekhout komt ook aan het woord n.a.v. opiniestuk in NRC hierover.
Hier liggen duidelijk kansen voor Boekmeter interviews.

Dankjewel voor de links, ook bij Interviews.

Maar ik begrijp niet goed, of ik weet niet zeker wat je hier bedoelt?

Schrijvers klagen er dus over dat ze te weinig aandacht krijgen voor gewone fictie. Dus dat betekent dat wij waarschijnlijk gemakkelijk meer interviews moeten kunnen regelen, lijkt me.

psyche (crew)
eRCee schreef:
Schrijvers klagen er dus over dat ze te weinig aandacht krijgen voor gewone fictie. Dus dat betekent dat wij waarschijnlijk gemakkelijk meer interviews moeten kunnen regelen, lijkt me.

O zo, dat had ik niet zo begrepen. Maar inderdaad

Helaas nog Typex niet gebeld door drukte mijnerzijds. (psssst...ik durf hem niet te bellen )

Maar ik heb inmiddels óók Yolanda Entius weten te strikken: hier best wel hooggewaardeerd, terwijl zij niet een extreem bekende naam is in de literaire scene. Zie graag jullie vragen tegemoet!

liv2 (crew)

psyche (crew)
Donkerwoud schreef:

Maar ik heb inmiddels óók Yolanda Entius weten te strikken: hier best wel hooggewaardeerd, terwijl zij niet een extreem bekende naam is in de literaire scene. Zie graag jullie vragen tegemoet!

Echt waar?! Ik heb alles van haar gelezen!! Ik ga nadenken over vragen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:28 uur

geplaatst: vandaag om 08:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.