menu

De Site / Algemeen / Mededelingen van de crew

zoeken in:
Ted Kerkjes
Sol1 schreef:
Ook van mijn kant veel succes gewenst
Dankjewel! (alle crewleden dragen een zonnebril)

avatar van HALVE TAMME.
Congrats T. K.

Veel succes en plezier toegewenst .

avatar van Donkerwoud
Want ook hip:

Ted Kerkjes
HALVE TAMME. schreef:
Congrats T. K.

Veel succes en plezier toegewenst .
Dankjewel, H.T.!

avatar van mjk87
Ted Kerkjes schreef:
(quote)
Dankjewel! (alle crewleden dragen een zonnebril)


Hebben jullie ook een buurthuis dan?

avatar van Pieter
Uiteraard ook van mij veel succes!

avatar van Slainte_Mhath
Succes Ted!

Ted Kerkjes
Pieter schreef:
Uiteraard ook van mij veel succes!
Dankjewel!

Ted Kerkjes
Dankjewel! Erg aardig van jullie, allemaal!

avatar van Donkerwoud
mjk87 schreef:
(quote)


Hebben jullie ook een buurthuis dan?


Daarom zitten we hier. Het is zo druk bij de Vomar.

avatar van Pythia
Halley23 schreef:
We zijn zeer verheugd om te kunnen meedelen dat we er een nieuw crewlid bij hebben. Ted Kerkjes zal zich specifiek bezig gaan houden met jeugd- en young adult boeken.
Ted Kerkjes was daar al een poos flink mee bezig. Fijn!

Ted Kerkjes
Pythia schreef:
Ted Kerkjes was daar al een poos flink mee bezig. Fijn!
Vind ik ook.

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
mjk87 schreef:
(quote)


Hebben jullie ook een buurthuis dan?
Een leeshoek...

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Na een sabbatical van een jaar heeft gert_r besloten om weer actief te worden in de crew. We zijn allemaal blij dat hij dat gaat doen want vele handen maken licht werk. Allerlei zaken die zijn blijven liggen kunnen nu weer opgepakt worden om de site nog beter te maken dan ze al is... Want er is geen andere boekensite zoals BoekMeter!!

avatar van Pythia
Tof, gert_r!

avatar van Arkan
Veel plezier gert_r met het weer oppakken van je werjk als crew-lid.


Inderdaad Halley23 er bestaat geen andere boekensite zoals Boekmeter.

avatar van eRCee
Mooi zo gert_r, succes.

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
Veel succes, gert_r.


(Ik heb de zonnebril deze keer maar thuis gelaten)

avatar van gert_r
Dank allemaal! Zo'n sabbatical (oeps, mag niet, jeukwoord ...) kan ik iedereen aanbevelen, en het leukst zijn ze als je in de veronderstelling bent dat je niet meer terug hoeft te komen. Stom, stom, stom ... Maar, niet gevreesd, ik heb er wel zin an en hoop op een prettige nieuwe en hernieuwde samenwerking!

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
gert_r schreef:
Maar, niet gevreesd, ik heb er wel zin an en hoop op een prettige nieuwe en hernieuwde samenwerking!

Een afgeronde sabbatical alleen is niet voldoende, om een site als deze te kunnen overzien moet ge tevens over de benodigde helicopterview beschikken.


Sterkte

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Onze onvolprezen Jordy heeft weer wat nieuwe functionaliteit aan de site toegevoegd, speciaal voor de lijstofielen onder ons. Het is nu mogelijk om een top 10 van jouw favoriete auteurs in te voeren. Deze top 10 is voor iedereen te zien op je profielpagina. De lijst kun je invullen door met je cursor op je avatar te gaan staan en vervolgens bij Mijn BoekMeter op top 10 auteurs te klikken.


avatar van Bruno_6
Enorm moeilijk voor mij. Ik geraak niet aan 10 auteurs waarvan ik meerdere werken heb gelezen, tenzij ik jeugd- en/of non-fictieauteurs meetel.

avatar van gert_r
Een exclusief lijstje, H.T! Ik draai al een tijdje mee hier, en van de helft heb ik nog nooit gehoord.

avatar van HALVE TAMME.
Je wordt ouder pappa, geef ´t maar toe.
Je wilt er alles aan doen, maar je weet niet hoe.
Je wordt ouder pappa, je wordt ouder pappa.


ags50
Halley23 schreef:
Onze onvolprezen Jordy heeft weer wat nieuwe functionaliteit aan de site toegevoegd, speciaal voor de lijstofielen onder ons. Het is nu mogelijk om een top 10 van jouw favoriete auteurs in te voeren. Deze top 10 is voor iedereen te zien op je profielpagina. De lijst kun je invullen door met je cursor op je avatar te gaan staan en vervolgens bij Mijn BoekMeter op top 10 auteurs te klikken.

Suggestie aan Jordy: zou het mogelijk zijn aan die lijst te koppelen op hoeveel titels van de betreffende auteur je een stem hebt uitgebracht? Eventueel (en nu ga ik wel heel ver) het gemiddelde van je eigen stemmen op die auteur?

Ted Kerkjes
Ik heb ook een suggestie: bij boeken kun je zien hoeveel gebruikers het boek in hun top tien hebben staan, misschien is het leuk als je dit ook bij de auteurs zou kunnen zien?

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Bruno_6 schreef:
Enorm moeilijk voor mij. Ik geraak niet aan 10 auteurs waarvan ik meerdere werken heb gelezen, tenzij ik jeugd- en/of non-fictieauteurs meetel.
Jeugd- en/of non-fiction auteurs kunnen uiteraard ook opgevoerd worden!

...stilte...
Leuk zo'n auteurs top 10. Dat is toch weer iets heel anders dan een top 10 van je favoriete boeken.
Ik zit alleen een beetje in de knoop met de dichters, want die laat ik er maar buiten. Er zou eigenlijk ook een aparte top 10 voor de dichters moeten zijn.

avatar van Jordy
Het staat op de centrale wensenlijst om ook bij de auteurs (regisseurs, artiesten... ) inzichtelijk te maken bij wie deze persoon in de toplijst staat. Het gaat me persoonlijk wat te ver om het automatisch te proberen te koppelen aan je aantal stemmen of stemgemiddelde. Dat mag je lekker zelf uitzoeken

Gast
geplaatst: vandaag om 19:45 uur

geplaatst: vandaag om 19:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.