menu

De Site / Algemeen / Mededelingen van de crew

zoeken in:
Per heden is gebruiker Brillie geband vanwege het herhaaldelijk plegen van off-topic mededelingen, het uiten van ongepast taalgebruik en het doen van vrouwonvriendelijke mededelingen. Waarvan akte.

Wie moet nou 'Neem een Geit' promoten?

Per heden is gebruiker Brillie geband vanwege het herhaaldelijk plegen van off-topic mededelingen, het uiten van ongepast taalgebruik en het doen van vrouwonvriendelijke mededelingen. Waarvan akte.

Dat is geen slechte beslissing denk ik.

Halley23 (moderator)
Beste BoekMetergebruikers,

In verband met de feestdagen zal in de komende periode de site slechts in beperkte mate gemodereerd worden. De crew zal af en toe checken of er iets gedaan moet worden maar met name het beoordelen van toevoegingen zal op een laag pitje komen te staan. In het nieuwe jaar gaan we er dan weer met frisse moed tegenaan.

Voorts willen we iedereen erop wijzen dat na jaren trouwe dienst crewlid gert is afgezwaaid. We danken gert hartelijk voor zijn inzet en enthousiasme (overigens blijft hij gewoon lid van BoekMeter). Gelukkig hebben we psyche bereid gevonden om de taken van gert over te nemen en we heten haar dan ook hartelijk welkom als lid van de crew.

De hartelijke groeten van de crew

Bedankt gert voor je inzet, en de hele crew weer bedankt voor het jaar (tot nu toe). Geweldig werk!

Gert, bedankt voor je inzet op Boekmeter. Fijn dat je toch nog gewoon lid blijft.
Ik weet zeker dat Psyche een waardige opvolger zal zijn.

Crew, hierbij nog eens bedankt voor al jullie inzet en ook de leden bedankt voor jullie inzet.
Hierdoor krijg ik de indo die ik zoek en beleef ook ik plezier aan de site.

Gert en de overige crew, dankjulliewel voor weer een fijn boekmeterjaar.
Fijn dat je het van Gert wilt overnemen psyche!

Bedankt allemaal! Ik heb het drie jaar met veel plezier gedaan. Ik wens psyche veel succes met haar nieuwe taken en bevoegdheden en dank Halley23, liv2 en chris reifert (en Jordy) hierbij nogmaals voor de prettige samenwerking. Ook jullie veel succes gewenst!

psyche (crew)
gert_r schreef:
Bedankt allemaal! Ik heb het drie jaar met veel plezier gedaan. Ik wens psyche veel succes met haar nieuwe taken en bevoegdheden en dank Halley23, liv2 en chris reifert (en Jordy) hierbij nogmaals voor de prettige samenwerking. Ook jullie veel succes gewenst!

Ook jij bedankt Gert, voor je inzet! Fijn dat we je nog kunnen ontmoeten op de site. Ik neem met plezier het stokje van je over, natuurlijk met de intentie even prettig met Halley23, liv2, chris reifert, Jordy èn users samen te werken

Bedankt gert_r en psyche veel succes!

Bedankt Gert_r en welkom Psyche!

liv2 (crew)
Vanaf vandaag gaat Donkerwoud mee zijn schouders zetten onder de facebook-pagina.

Hier zijn we heel erg blij mee!

Kan ik mijn tijdverspilling op facebook hopelijk naar een hoger plan trekken. Ontzettend bedankt voor het vertrouwen dat jullie in mij stellen.

psyche (crew)
Donkerwoud schreef:
Bedankt Gert_r en welkom Psyche!
.

Jij ook!

Halley23 (moderator)
Ik heb het helemaal gehad met alle aliassen van Brillie. Einde.

Je kunt toch een ip-adres blokkeren.

liv2 (crew)
PeterW schreef:
Je kunt toch een ip-adres blokkeren.

Niet als iemand het constant van een andere locatie doet.

Slaapkamermug?

De forumvariant van 'waar is wally': wie is Brillie?

Donkerwoud schreef:
De forumvariant van 'waar is wally': wie is Brillie?

Geliket.

Halley23 (moderator)
We zijn zeer verheugd om te kunnen meedelen dat we er een nieuw crewlid bij hebben. Ted Kerkjes zal zich specifiek bezig gaan houden met jeugd- en young adult boeken.

Ted Kerkjes (moderator)
Dankjewel!

Succes.

Ted Kerkjes (moderator)
Dankjewel!

Ted Kerkjes (moderator)
Arkan schreef:
Succes.
Dankjewel!

Sol1 (crew)
Ook van mijn kant veel succes gewenst

Gast
geplaatst: vandaag om 10:46 uur

geplaatst: vandaag om 10:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.