menu

De Site / Algemeen / Mededelingen van de crew

zoeken in:
Veel succes gewenst Sol1

Succes Sol1!!

Succes Sol! Heel goed!

Beste mensen,

Op eigen verzoek heeft chris reifert op dit moment geen crew-taken meer. Zoals de zaken nu liggen is de verwachting dat hij later dit jaar weer crew-werkzaamheden gaat verrichten.
Rolf, heel hartelijk dank voor je niet geringe bijdrage tot nu toe en geniet van de vrijgekomen tijd.
We zien je weer!

Halley23 (moderator)
We moesten maar eens werk gaan maken van die t-shirts, voor bewezen diensten zogezegd

chris reifert (crew)
Ieder jaar werd er overwogen met de crew te stoppen en na vijf jaar vond ik het eerst wel mooi geweest. Ontheffing van crew-mogelijkheden schept meer rust dan aanblijven en geen steek uitvoeren. Ben nogal actief op MusicMeter met dit jaar iets meer dan 310 toevoegingen tegenover iets meer dan 10 op BoekMeter; mijn laatste toevoegingen handelden ook nogal eens over muziek

chris reifert schreef:
mijn laatste toevoegingen handelden ook nogal eens over muziek

...en daar was helemaal niks mis mee!

Bedankt voor al je goede werk op deze mooie site!

chris reifert schreef:
Ieder jaar werd er overwogen met de crew te stoppen en na vijf jaar vond ik het eerst wel mooi geweest. Ontheffing van crew-mogelijkheden schept meer rust dan aanblijven en geen steek uitvoeren. Ben nogal actief op MusicMeter met dit jaar iets meer dan 310 toevoegingen tegenover iets meer dan 10 op BoekMeter; mijn laatste toevoegingen handelden ook nogal eens over muziek

Fijn dat je doet wat het beste voelt!

chris reifert (crew)
Ben alweer bezig met omslagen vergroten

gert_r schreef:
Beste mensen,

Op eigen verzoek heeft chris reifert op dit moment geen crew-taken meer. Zoals de zaken nu liggen is de verwachting dat hij later dit jaar weer crew-werkzaamheden gaat verrichten.
Rolf, heel hartelijk dank voor je niet geringe bijdrage tot nu toe en geniet van de vrijgekomen tijd.
We zien je weer!

Het langverbeide moment is daar! Om tijdens de komende maanden mogelijke tekorten in de slagkracht van de crew op te vangen maakt chris reifert - Rolf voor intimi - m.i.v. heden en tot nader order weer deel uit van de crew!
Veel succes Rolf!

Sol1 (crew)
Welcome back, Rolf! - Long time no see

gert_r schreef:
maakt chris reifert - Rolf voor intimi - m.i.v. heden en tot nader order weer deel uit van de crew!

Het is net een muzikant die start aan de zoveelste afscheidstour .

chris reifert (crew)
Thanks, dit is nog maar de eerste comeback. Zal mij eerst eens over de Snuf de Hond covers buigen of mij verder in Piet Prins verdiepen. Daar was ik gebleven tijdens de vakantieperiode.

Nice. Welkom terug

Respect voor je inzet chris reifert (en alle anderen... )!

Goed bezig chris reifert, welkom terug.

Ted Kerkjes (moderator)
geplaatst:
---- Boodschap van algemeen nut ----

Dag beste gebruikers!

De laatste tijd heeft de crew na intensief overleg enkele veranderingen doorgevoerd in de genres op de site.

Allereerst is het genre 'Vrouw' uit de genrelijst gehaald. Dit onder andere omdat deze geen enkel type boek vertegenwoordigt dat niet onder een ander genre geschaard kan worden. Het representeert dus een niet bestaand genre. Bovendien bestaat er op BM ook niet zoiets als een genre 'Man'. Vandaar dat je dus bij het toevoegen niet meer 'Vrouw' in de genrelijst ziet staan. (Deze verandering is reeds aangebracht op de BoekMeterWiki.)

Verder is er een nieuwe genre-aanduiding op BoekMeter geïntroduceerd: het genre 'Cultuur'. Onder dit genre vallen boeken over beeldende kunst en vormgeving c.q. design, dansen, film, architectuur en landschapsarchitectuur, muziek en muziektheater, musea, monumenten en archeologie, media (tv, e-media, tijdschriften), (cultureel) erfgoed en natuurlijk de letteren.
Het genre 'Cultuur' kan natuurlijk, net zoals veel andere genres, goed gecombineerd worden met een ander genre, bijv. 'Cultuur' en 'Ideeënliteratuur' of 'Cultuur' en 'Historisch', et cetera... Alle combinaties zijn mogelijk! (Het genre 'Cultuur' is zo nieuw dat er op de BoekMeterWiki momenteel nog niets over te vinden is, maar hier zal in de toekomst verandering in komen.)

Als jullie vragen hebben, kan je die natuurlijk altijd stellen!

Met vriendelijke groeten,

De Crew

Er is nu onduidelijkheid over of ik op de site blijf antwoord is ja . Na goed over mijn besluit nagedacht te hebben besloot ik gewoon om te blijven

Alleen zal ik niet zo actief zijn als voorheen

Welkom terug Geralt

Gast
geplaatst: vandaag om 03:49 uur

geplaatst: vandaag om 03:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.