menu

De Site / Algemeen / nieuw design (januari 2014)

zoeken in:
liv2 (crew)
Freud schreef:
(quote)

Ik vind het ook niet... Waar zit dat juist verstopt?

onder je avatar, toevoegingen ......

Aha, ok. Is het niet vreemd dat je er komt door op 'toevoegingen' te klikken, en niet via 'boek toevoegen' dat links daarvan staat? Dat lijkt me toch een fout te zijn - of is heel verwarrend. Ik had al bij 'boek toevoegen' gekeken, maar niks gevonden. Gewoon de benamingen aanpassen moet al volstaan lijkt me.

JSPR_G
Freud schreef:
Aha, ok. Is het niet vreemd dat je er komt door op 'toevoegingen' te klikken, en niet via 'boek toevoegen' dat links daarvan staat? Dat lijkt me toch een fout te zijn - of is heel verwarrend. Ik had al bij 'boek toevoegen' gekeken, maar niks gevonden. Gewoon de benamingen aanpassen moet al volstaan lijkt me.

Dat zal een foutje zijn. Op MusicMeter staat het wel juist.

ags50
Evenals op MovieMeter, waar onder de avatar in de linkerkolom Toevoegingen staat en in de rechterkolom Film toevoegen.
J O R D Y ...

Inderdaad een foutje!

ags50
Je hebt wel in de rechterkolom van "Toevoegingen" "Boek toevoegen" gemaakt, en dat is correct, maar in de linkerkolom staat nog steeds "Boek toevoegen" in plaats van "Toevoegingen", zodat "Boek toevoegen" nu tweemaal wordt vermeld.

iets te gehaast gedaan inderdaad

is dat probleem met het verdwijnen van de zoekpopup opgelost?

Nee, niet echt. Het geldt voor alle drie icoontjes.

Dan hebben we het over iets anders ben ik bang. Wat gaat daar mis?

Als je daar op gaat staan klapt het lijstje uit, maar wil je dan naar beneden gaan klapt het weer dicht.

Ik denk dat wat je beschrijft de bedoeling is.

Maar toch niet voordat je kans hebt iets aan te klikken.

in welke browser is dat?

Op een boekpagina heb je het submenu 'informatie', 'statistieken' en 'stemoverzicht'. Als je op statistieken klikt, verdwijnt dit submenu echter.

bedankt, zal ik even aanpassen

Jordy schreef:
in welke browser is dat?

zowel firefox als explorer

De Internet Explorer die je gebruikt lijkt versie 7 te zijn, en die kan ik helaas niet meer ondersteunen.

Kan deze problemen in Firefox niet nabootsen.

En we zijn nu officieel over op het nieuwe design!

Bedankt aan iedereen die de afgelopen dagen mee heeft geholpen met het testen van het nieuwe uiterlijk van de site. Ik heb een goed gevoel dat de meeste bugs er inmiddels wel uit zijn, maar we zullen zien

Sterkte aan iedereen die nog een beetje moet wennen, of het gewoon niet eens is met bepaalde veranderingen. Hopelijk valt er uiteindelijk toch mee te leven en blijven jullie met plezier deze site bezoeken. Mensen die de site nu "te groot" vinden kan ik aanraden om in je browser een beetje uit te zoomen (ctrl -, of cmd - op de Mac), voor meer overzicht.

Ik hoop dat we weer een jaar of 5 verder kunnen op dit ontwerp, en dat we nu voorbereid zijn op de veranderingen van de komende jaren, waar we waarschijnlijk steeds meer met tablets en steeds minder met desktop computers te maken zullen hebben.

Mocht je fouten tegen komen, bv. opmaakfouten in bepaalde browsers, dan hoor ik dat nog steeds graag. Daarbij wel aangetekend dat oude versies van Internet Explorer (versie 7 en lager) niet meer ondersteund worden, en dat voor versie 8 en 9 geldt "als het maar werkt". Kleine cosmetische problemen in IE8 of IE9 zal ik dus niet aanpakken.

Bedankt voor het sterkte wensen, Jordy.

ags50
Dus zal ik nu toch eraan moeten geloven (zucht)?

ags50
Wanneer ik op de afbeelding bij een boek klik, verschijnt deze (indien mogelijk) vergroot, maar aan de bovenzijde is een brede zwarte balk. Ik had verwacht dat de rand van de afbeelding bij vergroting ook helemaal bovenaan zou zijn zodat meteen zo veel mogelijk te zien is. Ligt het aan mij(n PC)? Is dit de bedoeling? Zo ja, zou het veranderd kunnen worden naar de situatie zoals ik hiervoor beschreef?

ags50 schreef:
Dus zal ik nu toch eraan moeten geloven (zucht)?

Ja, niet alle verandering is leuk.

ags50 schreef:
Wanneer ik op de afbeelding bij een boek klik, verschijnt deze (indien mogelijk) vergroot, maar aan de bovenzijde is een brede zwarte balk. Ik had verwacht dat de rand van de afbeelding bij vergroting ook helemaal bovenaan zou zijn zodat meteen zo veel mogelijk te zien is. Ligt het aan mij(n PC)? Is dit de bedoeling? Zo ja, zou het veranderd kunnen worden naar de situatie zoals ik hiervoor beschreef?

Ja dat is de bedoeling, vind het persoonlijk mooier als de vergroting een stuk van de rand af staat. Misschien dat dat in de toekomst nog iets "gefinetuned" kan worden, maar voor nu is het even zoals het is.

Vanuit de admin-kant ben ik inmiddels ook al een tijdje over op het nieuwe design. Alles werkt naar behoren en ben tegen geen enkel probleem aangelopen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:57 uur

geplaatst: vandaag om 07:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.