menu

De Site / Algemeen / Het grote BoekMeter-prijsvragentopic

zoeken in:
avatar van John Frusciante
Alle winnaars gefeliciteerd

avatar van Dimara
Gefeliciteerd winnaars!

avatar van min0esje
Gefeliciteerd the rainking, Fayarin en kimmie!

avatar van Vaughn
Gefeliciteerd winnaars, en veel leesplezier!

Dit is wel een leuke verassing, kom ik terug van vakantie, heb ik gewoon gewonnen! Omdat ik mijn sleutels bij mijn vriend heb laten liggen, kan ik nog niet in mijn brievenbus, maar ik ga er vanuit dat het boek daar ondertussen veilig op mij ligt te wachten. Ik ben er erg benieuwd naar!

Hmm, dat boek lag dus niet op mij wachten... Niet dat ik nou een gegeven paard in de bek wil kijken, maar ik heb het ondertussen nog steeds niet. Is er iets misgegaan, heb ik bijv. het verkeerde adres ingevuld, of is er iets anders mis gegaan met de post. Of is het nog niet verstuurd en moet ik gewoon geduldig zijn?

avatar van Zelva
Ik ga er even achteraan.

Beetje late reactie, maar had niet eerder gezien dat je gereageerd had, hoe dan ook:

Dank je wel!

Ik heb het boek helaas nog steeds niet ontvangen. Jammer!

avatar van Zelva


Dan ga ik er nog maar weer eens achteraan.

Wie weet helpt het, ik had de hoop eigenlijk al laten varen, maar zou leuk zijn als ik hem toch nog binnen krijg!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:42 uur

geplaatst: vandaag om 12:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.