menu

De Site / Algemeen / RSS feeds en iGoogle/Hyves gadgets

zoeken in:
avatar van Jordy
Oplettende kijkers hebben misschien sinds kort een RSS icoontje in de browser balk zien staan wanneer je de releasedatum-pagina's bekijkt. Je kunt sinds kort dus ook via een feed op de hoogte gebracht worden van nieuwe releases. Naast deze RSS feed heb ik nog iets in elkaar geknutseld: een gadget, te gebruiken in bijvoorbeeld iGoogle of op Hyves, waarin je de recente stemmen of de top 10 van een gebruiker op een andere site kunt tonen


(afbeelding)

Gedetailleerde uitleg over deze gadget vind je wanneer je bij op een profielpagina, bij de recente stemmen, op het "gadget" linkje klikt.

avatar van thomzi50
(ik voeg je meteen toe als vriend op hyves hihihihihihihi)

avatar van Freud
Leuk idee! Ga het niet gebruiken, maar toch leuk

Erg fijne toevoeging. Bedankt! Ik denk dat ik zelf ook maar eens ga stoeien met iGoogle gadgets. Als ik iets heb gemaakt zal ik het posten.

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Is er iemand van jullie een beetje goed in websites bouwen? Ik had mijn website gehost bij Lycos, maar die zijn gestopt, en nou ben ik alles kwijt. Ik kan zelf wel een simpel websiteje bouwen, maar dat voldoet niet aan mijn wensen.

PeterW schreef:
Is er iemand van jullie een beetje goed in websites bouwen? Ik had mijn website gehost bij Lycos, maar die zijn gestopt, en nou ben ik alles kwijt. Ik kan zelf wel een simpel websiteje bouwen, maar dat voldoet niet aan mijn wensen.


Wat wil je precies? Kijk anders eens naar iets als Joomla oid?

avatar van PeterW
PeterW (crew)
aegron schreef:
(quote)


Wat wil je precies? Kijk anders eens naar iets als Joomla oid?

Ik wil een soort foto-database met zoekfunctie, eigenlijk net zoiets als boekmeter, maar wat simpeler.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:59 uur

geplaatst: vandaag om 09:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.