menu

De Site / Algemeen / Toevoegen. Welke criteria?

zoeken in:
avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
Moderatoractie: Berichten met diverse ongefundeerde opmerkingen aan het adres van de crew verwijderd.

avatar van Mug
Mug
Ongefundeerd? Huh? (Waarom geen pm dat er een bericht is verwijderd?)

Dan nogmaals de kern van het euvel: wanneer worden een mogelijke verandering van de toevoegcriteria besproken en gecommuniceerd?

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
Mug schreef:
Ongefundeerd? Huh? (Waarom geen pm dat er een bericht is verwijderd?)

Zie mijn PM; die had je inderdaad nog van me tegoed.

Dan nogmaals de kern van het euvel: wanneer worden een mogelijke verandering van de toevoegcriteria besproken en gecommuniceerd?

We gaan ons ermee bezighouden; dat is het enige wat ik er nu over kan zeggen. Maar dat werd ook duidelijk uit mijn vorige, uitgebreide bericht op het forum.
En het gaat ook niet sneller gebeuren als we er dagelijks aan worden herinnerd, dus dit forum graag gebruiken voor nieuwe zaken, en niet herkauwen alsjeblieft.

Boekenwurm67
Lalage schreef:
Begrijp ik nou goed dat er discussie is over of boeken met veel foto's/plaatjes op boekmeter mogen?


Ik had een boek ingezonden waarvan diverse pagina's uit een foto bestaan met daarin gewoon paginavullende tekst. Daar heb ik foto's van staan maken in de bibliotheek die ik wil laten zien als bewijs maar daar heb ik ook nog geen feedback op gekregen. Dat boek werd afgekeurd vanwege de hoeveelheid plaatjes terwijl er gewoon een verhalende tekst aanwezig is.

Ik draai mijn favoriete boekmetermuziekstuk maar weer:
Steelers Wheel- Stuck in the Middle with You

Gast
geplaatst: vandaag om 09:28 uur

geplaatst: vandaag om 09:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.