menu

De Site / Algemeen / Mijlpalen op BoekMeter

zoeken in:
avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
Nog maar twaalf toevoegingen en Cornelis mag zich scharen bij het selecte gezelschap van (dan) vijf mensen die onze site verblijd heeft met meer dan vijfduizend toevoegingen op hun naam!
Dat moment moeten we dan niet onvermeld laten

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
WildeOscar schreef:
Nog maar twaalf toevoegingen en Cornelis mag zich scharen bij het selecte gezelschap van (dan) vijf mensen die onze site verblijd heeft met meer dan vijfduizend toevoegingen op hun naam!
Dat moment moeten we dan niet onvermeld laten

Het is niet onopgemerkt gebleven: gefeliciteerd met je vijfduizendste toevoeging, Cornelis!
Een mooie toevoeging, de nieuwe Oek de Jong

Man zonder Rijbewijs - Oek de Jong (2022) - BoekMeter.nl

avatar van Halley23
Halley23 (moderator)
Hulde! chris reifert heeft recent zomaar de 10000 toevoegingen overschreden. Groots!

avatar van psyche
psyche (crew)
Halley23 schreef:
Hulde! chris reifert heeft recent zomaar de 10000 toevoegingen overschreden. Groots!


chris reifert Held!!!

avatar van psyche
psyche (crew)
Cornelis

Ook jij: Held !!!

Maar ik wil deze waardering wel met psyche delen. Het is immers wel dankzij haar immer positief stimulerende respons in mijn beginperiode dat ik met plezier aan deze klus ben begonnen. En vervolgens strekt mijn dank voor de feedback sindsdien zich uit naar de hele crew. Ik ga maar rustig op de ingeslagen weg door. Vriendelijke groet aan jullie allen.

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
En met Sightseeing - Rattawut Lapcharoensap (2005) - BoekMeter.nl, toegevoegd door Cornelis, staat nu het 96.000e boek op de site.

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
Met Astrid van Leeuwen is de 35.000e auteur op BoekMeter nu ook een feit.

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)
Raspoetin is op het moment de tiende gebruiker met 1984 toevoegingen op diens naam! Toch een leuk getal op dit forum, me dunkt
Bedankt voor je mooie toevoegingen!

avatar van manonvandebron
200.000 berichten! Nu zullen het er 200.001 zijn.

avatar van gert_r
WildeOscar schreef:
Raspoetin is op het moment de tiende gebruiker met 1984 toevoegingen op diens naam! Toch een leuk getal op dit forum, me dunkt
Bedankt voor je mooie toevoegingen!

https://www.tofboeket.nl/upload/tof-boeket/image001.png

Inmiddels TWEEDUIZEND!
Ook bedankt voor de Reve's en de Bommels!

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
Bericht van 11 november 2022:
Sol1 schreef:
Met Astrid van Leeuwen is de 35.000e auteur op BoekMeter nu ook een feit.
En dankzij de bundel Le Grand Tour: Autoportrait de l'Europe par Ses Écrivains uit 2022 is de kaap van de 36.000 auteurs nu ook gerond...


avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
gert_r schreef:
(afbeelding)
Meer dan vierduizend toevoegingen!
Hulde!
En dat op zo'n ouderwetse typemachine...

avatar van Donkerwoud
De dag van Het Beest:

Aantal berichten als mening gemarkeerd: 666

avatar van Pieter
(Haalt langzaam de champagne al boven voor het 100 000ste boek op Boekmeter!). Nog zo'n 150 te gaan! Wordt het een speciaal boek? Het persoonlijk relaas van één of andere tv-persoonlijkheid? Nog een verhaaltje van Edgar Allan Poe? Een boek uit het jaar 1000?

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
Het honderduizendste boek op onze site The Venetian - Shani Struthers (2016) - BoekMeter.nl; toegevoegd door onze gewaardeerde toptoevoeger PeterW en voor hemzelf de 13.624e toevoeging, wat geen mooi afgerond getal is, maar wel een zeer respectabel aantal

Dubbele felicitaties dus voor PeterW

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
Pieter schreef:
(Haalt langzaam de champagne al boven voor het 100 000ste boek op Boekmeter!)
Knallen met die kurk!

avatar van Pieter
https://ychef.files.bbci.co.uk/976x549/p0424pb3.jpg

Proost van Hemingway op ons allen! 100 000 boeken, fantastisch! Ook felicitaties aan de crew uiteraard!

avatar van psyche
psyche (crew)
Pieter schreef:

Proost van Hemingway op ons allen! 100 000 boeken, fantastisch! Ook felicitaties aan de crew uiteraard!



avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
Dankzij 10 Miljard Monden staan er nu exact 37.000 monden, ofwel: auteurs - zoals dat hier heet, op BoekMeter.

avatar van gert_r
Sol1 schreef:
Dankzij 10 Miljard Monden staan er nu exact 37.000 monden, ofwel: auteurs - zoals dat hier heet, op BoekMeter.

Dat is dan de netto-stand; het zijn er nu al weer 37.140.
Bruto is afgelopen zaterdag nr. 40.000 opgevoerd: Luuc Smit - BoekMeter.nl.
Er zijn er dus een kleine drieduizend vertrokken naar de eeuwige datavelden.

avatar van Sol1
Sol1 (moderator)
Een combinatie van afgewezen boeken, pseudoniemen en auteurs waarvan de naam verkeerd was gespeld bij toevoeging...dat laatste soms zelfs ook door toedoen van de uitgever...

avatar van gert_r
Sol1 schreef:
Een combinatie van afgewezen boeken, pseudoniemen en auteurs waarvan de naam verkeerd was gespeld bij toevoeging...dat laatste soms zelfs ook door toedoen van de uitgever...

Drieduizend is inderdaad wel erg veel, het zal voor een groot deel om pseudoniemen gaan...

Gast
geplaatst: vandaag om 16:08 uur

geplaatst: vandaag om 16:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.