menu

De Site / Algemeen / Mijlpalen op BoekMeter

zoeken in:
Sol1 (moderator)
... en met Before the Fact - Francis Iles (1932) staat nu het 76.000e boek op de site ...

PQV00
Cijfers!
Op 15 juni meldde chris reifert 'Inmiddels meer dan 75.000 boeken op BM!.'
Zojuist kwam het bericht van Sol1 'staat nu het 76.000e boek op de site ...'
Dus een kleine 1000 boeken in 5 weken. Maar wel van bijna 13.000 gebruikers. Dat is nog niet eens 1 per gebruiker in die periode.
En daarvan heb ik 85 toegevoegd, waarmee ik tevens het getal van het beest heb bereikt (666). Als dat geen voorteken (Omen) is ... Jullie zijn gewaarschuwd

Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken om Cornelis in het zonnetje te zetten omdat hij inmiddels de 2000 toevoegingen overschreden heeft, waarvoor hulde!

Goed werk Cornelis! ?

En niet te vergeten: Shaky heeft de 1500 toevoegingen inmiddels overschreden, proficiat!

Halley23 (moderator)

Sol1 (moderator)
De auteur Anton Tsjechov heeft inmiddels ook 100 toevoegingen op zijn naam staan ...

Sol1 schreef:
De auteur Anton Tsjechov heeft inmiddels ook 100 toevoegingen op zijn naam staan ...

Het is een hele klus
Pas ongeveer 1,5 deel van zijn 5 delen tellende volledige werk staat er nu op....

Sol1 (moderator)
Ik heb die bundels hier staan, ik zal ze binnenkort weer eens herlezen.

Sol1 (moderator)
Dankzij Raspoetin het 85.000e boek op de site: Le Malentendu - Albert Camus (1943)

Sol1 schreef:
Dankzij Raspoetin het 85.000e boek op de site: Le Malentendu - Albert Camus (1943)

Dat moet een misverstand zijn!

Sol1 (moderator)
En onze Ted Kerkjes heeft zojuist de 3000e toevoeging gescoord!

Sol1 schreef:
En onze Ted Kerkjes heeft zojuist de 3000e toevoeging gescoord!

Duizelingwekkende aantallen, Ted bedankt!

Cornelis heeft de 4000 toevoegingen bereikt. Een indrukwekkende prestatie! Zijn toevoegingen zijn al lange tijd een vaste waarde op BM en naast oud werk richt hij zich ook op recente of nog te verschijnen boeken.

77 dagen hier op Boekmeter en zojuist mijn 202e titel goedgekeurd. Misschien geen mijlpaal, maar dan in ieder geval toch een piketpaaltje.

Een mooie mijlpaal, maar gebruikersmijlpalen horen eigenlijk in dit topic.

Dan bericht numero 501 een mea culpa-mededeling; gezien mijn usernaam nog toepasselijk ook.

Sol1 (moderator)
chris reifert heeft inmiddels de kaap van de 9.000 toevoegingen met enkele extra exemplaren gerond! Een solide prestatie.

Tussen vrijdagochtend en zondagavond 150 boeken toevoegen is niet niks. De verwachting is dat ik me eerst weer rustig houd en eind van het jaar weer eens kijk hoe het aanbod van nieuwe boeken ervoor staat

Sol1 heeft hedenavond de kaap van 3.000 toevoegingen bereikt en dat zijn in de regel niet de makkelijkste toevoegingen waarmee de site verrijkt wordt. Een indrukwekkende prestatie!

Sol1 (moderator)
chris reifert wist vanavond dan weer het 92.000ste boek aan onze site toe te voegen met Mach Auf, Es Hat Geklingelt - Dagmar Chidolue (1987) - BoekMeter.nl

Nee, dat is geen afgesproken werk tussen ons

Het wordt tijd dat het aantal boeken op deze site met zes cijfers moet worden weergegeven.

En opnieuw een mijlpaal van jewelste, één waar lang aan gewerkt is: psyche heeft 1000 toevoegingen! Proficiat!

De eerste mijlpaal van dit jaar is er één van formaat: Halley23 heeft de 9.000 toevoegingen overschreden, hulde!

Tijd voor een nieuwe mijlpaal: PeterW heeft de 13.000 toevoegingen overschreden, waarmee hij de onbetwiste leider van het toevoegklassement blijft, en naast een vaste waarde zijn zijn toevoegingen tevens een pijler waar BM op rust. Een indrukwekkende prestatie!

Sol1 (moderator)
chris reifert schreef:
Tijd voor een nieuwe mijlpaal: PeterW heeft de 13.000 toevoegingen overschreden, waarmee hij de onbetwiste leider van het toevoegklassement blijft, en naast een vaste waarde zijn zijn toevoegingen tevens een pijler waar BM op rust. Een indrukwekkende prestatie!
"Een indrukwekkende prestatie!" Zeker weten! En de factor '1.000 x 13' past wel bij een absoluut en erkend griezelconnaisseur als PeterW; een hobby waar ik me ook zeker wel in kan vinden.

Geen hip-hip-hoeraatje voor de kwart miljoen boeken die we met z'n allen hebben gelezen?

Halley23 (moderator)
Pieter schreef:
Geen hip-hip-hoeraatje voor de kwart miljoen boeken die we met z'n allen hebben gelezen?
Je hebt gelijk Pieter over de 250.000 stemmen op boeken is voorwaar een mijlpaal van jewelste.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:34 uur

geplaatst: vandaag om 10:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.