De Site / Algemeen / Feedback, klachten en andere opmerkingen
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juli 2006, 11:44 uur
Heh shit, heb Saw, Scarface en The Green Mile alledrie aardig beoordeeld...
0
geplaatst: 23 juli 2006, 12:07 uur
Ik denk dat de toplijsten weinig interessanter gaan worden dan op MuMe en MoMe, waar ze ook niet al te boeiend zijn.
Wat zou er hier eigenlijk hoog in de toplijsten komen? The Da Vinci Code, Kruistocht in Spijkerbroek of toch iets als Oorlog en Vrede?
0
geplaatst: 23 juli 2006, 12:47 uur
Ik vermoed eigenlijk ook de Harry Potter boeken, hoor, er zijn veel 15-jarigen hier, waaronder ikzelf, die die zeker hoog in hun top 10 gaan zetten.
0
Dustyfan
geplaatst: 23 juli 2006, 18:48 uur
Als 34-jarige vind ik Harry Potter ook heel erg leuk en goed hoor, en juist de boeken en in veel mindere mate de films. 

0
geplaatst: 23 juli 2006, 22:00 uur
Nog niets van gelezen, maar boekmeter is een goede smoes om dat maar wel eens te gaan doen...
0
geplaatst: 24 juli 2006, 09:34 uur
Kasjper schreef:
Ik hoop dan ook dat het niveau hier hoger ligt, dan het soms spijtig genoeg op MoM is.
Ik hoop dan ook dat het niveau hier hoger ligt, dan het soms spijtig genoeg op MoM is.
Heel waarschijnlijk, aangezien "de massa" minder snel naar boeken zal grijpen. En dan hangt het er nog van af over welke boeken je gaat discussiëren...
0
herman
geplaatst: 24 juli 2006, 14:01 uur
Had er al iemand gezegd dat de kleuren van deze site ontzettend prettig zijn? Bij deze dan. 

0
geplaatst: 24 juli 2006, 18:40 uur
Oogt een beetje grauwig, maar leest wel fijn ja. Vind overgens het geel van Mom fijner dan het blauw van Mum...
0
geplaatst: 24 juli 2006, 19:27 uur
herman schreef:
Had er al iemand gezegd dat de kleuren van deze site ontzettend prettig zijn?
Had er al iemand gezegd dat de kleuren van deze site ontzettend prettig zijn?
Toch zou ik er niet te veel aan wennen

0
geplaatst: 24 juli 2006, 20:38 uur
0
geplaatst: 24 juli 2006, 22:47 uur
Fijn dat deze site er is , zal hier misschien ietsje minder actief zijn dan op music- en moviemeter maar zal toch wel gebruik van deze site maken. Ik stel als nieuwe kleur lichtgroen voor trouwens
.
.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 16:56 uur
vind deze site ook zeker leuk, ik heb een groot aantal boeken(lees: mijn ouders hebben een groot aantal boeken) en er is dus veel toe te voegen en te stemmen.
go Jordy!
go Jordy!

0
geplaatst: 29 juli 2006, 12:47 uur
Beetje offtopic hé
Maar het einde verklappen lijkt me idd niet nodig. Maar ik denk dat spoilertopics hier harder nodig zijn dan op MM, het verhaal is tenslotte het belangrijkste aan een boek.
Maar het einde verklappen lijkt me idd niet nodig. Maar ik denk dat spoilertopics hier harder nodig zijn dan op MM, het verhaal is tenslotte het belangrijkste aan een boek.
0
geplaatst: 29 juli 2006, 12:49 uur
Queto Yurlunyur schreef:
Beetje jammer van dat maximum van 14 tekens aan usernames (had er 15 nodig gehad), maar leuk dat er eindelijk een BoekMeter is (goede timing zo, ik ben net terug van vakantie).
Beetje jammer van dat maximum van 14 tekens aan usernames (had er 15 nodig gehad), maar leuk dat er eindelijk een BoekMeter is (goede timing zo, ik ben net terug van vakantie).
Precies hetzelfde hier. Een heerlijk thuiskomstcadeau is het echter wel! Geweldig dat Jordy er toch aan begonnen is.
0
geplaatst: 29 juli 2006, 16:47 uur
Ik heb even een underscore toegevoegd aan je naam (dat wilde je toch?), het maximum is inmiddels verhoogd naar 16 tekens, wat het blijkbaar vroeger ook was op MovieMeter
0
geplaatst: 29 juli 2006, 20:15 uur
Ik denk dat dit de kleuren gaan worden, groen krijg ik niet mooi
0
geplaatst: 29 juli 2006, 20:32 uur
Ik wou het er net over hebben. Hier ziet het er mooi uit, maar nu ik het zo zie is het wel heel erg fel. Of ben ik daar alleen in? Misschien wat donkere tinten proberen?
Laat maar, nu je er gewend aan bent ziet het er prima uit. Niets mis mee. Lekker kleurtje!
Wat is er overigens gebeurt met "A Clockwork Orange"?
Laat maar, nu je er gewend aan bent ziet het er prima uit. Niets mis mee. Lekker kleurtje!
Wat is er overigens gebeurt met "A Clockwork Orange"?
* denotes required fields.

