De Site / Algemeen / Feedback, klachten en andere opmerkingen
zoeken in:
1
geplaatst: 17 mei, 12:35 uur
Op MusicMeter hetzelfde probleem. Daar werd gemeld dat je soms wel 10x opnieuw de toevoeging moet insturen voordat-ie geaccepteerd wordt, maar zelfs die mazzel heb ik tot nu toe nog niet gehad. 
edit: nu is-ie wel doorgekomen maar staat-ie dubbel in mijn toevoegingenlijst.

0
psyche (crew)
geplaatst: 17 mei, 14:57 uur
handsome_devil schreef:
Dubbeling opgelost ✅
0
psyche (crew)
geplaatst: 17 mei, 15:48 uur
Naamloos schreef:
Voorlopig gebruik ik hem alleen voor boekmeter (zonder ergenissen).
Voorlopig gebruik ik hem alleen voor boekmeter (zonder ergenissen).
Ja, dat begreep ik. Soms staat er in BoekMeter berichten een linkje (bijvoorbeeld met meer info op een andere site).
De eerste keer dacht deze digibeet: huh?! BoekMeter weg …
Nee hoor dat hoefde ik alleen in de Browser te herstellen

0
geplaatst: 17 mei, 16:15 uur
Bij de statistieken van Revolutionary Road - Richard Yates (1961) - BoekMeter.nl staat o.a. :
nr. 21 in de toplijst van de jaren '6x
De toplijst van de jaren '60 is niet te vinden met '6x
Via Toplijst jaren 60 - BoekMeter.nl staat Revolutionary Road niet in de lijst
Ergens klopt er iets niet
nr. 21 in de toplijst van de jaren '6x
De toplijst van de jaren '60 is niet te vinden met '6x
Via Toplijst jaren 60 - BoekMeter.nl staat Revolutionary Road niet in de lijst
Ergens klopt er iets niet
1
geplaatst: 17 mei, 17:32 uur
Ja, ik begrijp dat Brave ook geen cookies accepteert en dat benadeeld natuurlijk ook de functies...
0
psyche (crew)
geplaatst: 17 mei, 18:32 uur
Naamloos schreef:
Ja, ik begrijp dat Brave ook geen cookies accepteert en dat benadeeld natuurlijk ook de functies...
In ieder geval veel beter dan al die reclames…
1
geplaatst: 18 mei, 10:43 uur
Het lukt niet meer om boeken toe te voegen, de cover wordt steeds opnieuw geweigerd.
Eerder lukte het nog na een poging of 10, nu helemaal niet meer. Jammer.
0
geplaatst: 18 mei, 11:46 uur
Zelfde probleem op MusicMeter aslan, dit lijkt Meter-breed te spelen. Hoop dat het snel opgelost wordt.
0
geplaatst: 18 mei, 11:49 uur
aslan schreef:
Het lukt niet meer om boeken toe te voegen, de cover wordt steeds opnieuw geweigerd.
Ik loop hier nu ook tegenaan.
0
geplaatst: 23 mei, 09:17 uur
Plaatje toevoegen is gelukt met toevoegen maar ik zie nu bij mijn toevoegingen staan:
Simplicissiumus is de uitgever. Dus daar lijkt mogelijk ook iets mis te gaan. De titel zou 'Wille zum Glück, Der' moeten zijn.
Of ik heb ergens iets verkeerd geplakt nog maar dat lijkt me ook weer sterk want de velden kregen al suggesties van vorige keren dat ik ze invoerde.
De volgende toevoeging staat momenteel in de wachtrij om beoordeeld te worden.
Simplicissimus (periodiek) (1896)
Alternatieve titel: De Wil tot Geluk, toegevoegd: vandaag om 09:09 uur
Simplicissimus (periodiek) (1896)
Alternatieve titel: De Wil tot Geluk, toegevoegd: vandaag om 09:09 uur
Simplicissiumus is de uitgever. Dus daar lijkt mogelijk ook iets mis te gaan. De titel zou 'Wille zum Glück, Der' moeten zijn.
Of ik heb ergens iets verkeerd geplakt nog maar dat lijkt me ook weer sterk want de velden kregen al suggesties van vorige keren dat ik ze invoerde.
0
geplaatst: 30 mei, 19:36 uur
Hallo,
Ik wilde graag een donatie doen zodat ik bij boekmeter geen reclame meer krijg. De optie om een donatie te doen is echter niet meer beschikbaar. Bij Music meter is de optie wel beschikbaar en staat vermeld dat ik tot 3 juli geen reclame in beeld zal krijgen. Echter is dit bij boekmeter niet het geval?
Kunnen de reclames alsnog worden stopgezet? Of is het mogelijk dat ik alsnog een nieuwe donatie doe?
Vriendelijk bedankt voor de reactie.
Ik wilde graag een donatie doen zodat ik bij boekmeter geen reclame meer krijg. De optie om een donatie te doen is echter niet meer beschikbaar. Bij Music meter is de optie wel beschikbaar en staat vermeld dat ik tot 3 juli geen reclame in beeld zal krijgen. Echter is dit bij boekmeter niet het geval?
Kunnen de reclames alsnog worden stopgezet? Of is het mogelijk dat ik alsnog een nieuwe donatie doe?
Vriendelijk bedankt voor de reactie.
4
geplaatst: 1 juni, 19:53 uur
Hoi boekaap, dit probleem speelt ook al jaren op MovieMeter en wordt niet opgelost.
Ik raad je aan een goede, moderne browser te gebruiken met een adblocker. Zelf heb ik Firefox en dan de gratis plugin adblocker die zij aanbieden. Werkt prima.
Ik raad je aan een goede, moderne browser te gebruiken met een adblocker. Zelf heb ik Firefox en dan de gratis plugin adblocker die zij aanbieden. Werkt prima.
0
psyche (crew)
geplaatst: afgelopen vrijdag om 17:37 uur
eRCee schreef:
Hoi boekaap, dit probleem speelt ook al jaren op MovieMeter en wordt niet opgelost.
Ik heb Brave boeklover, eveneens gratis, dat werkt ook prima.
* denotes required fields.