menu

De Site / Algemeen / Feedback, klachten en andere opmerkingen

zoeken in:
Sol1 (moderator)
De teller vertelt zich wel vaker, lijkt het.

1 is een mooi rond getal misschien wel de mooiste de loneliest number zeggen ze ook wel maar bij mij is het glas dan toch eerder halfvol van mij mag ie zo blijven staan heb er geen moeite mee verder.

Er zou toch eens iets mogen gebeuren aan die lijst i.v.m. cookies van de site. Je weet nooit zeker of je die cookies toelaat of niet.

Yrsa Sigurðardóttir en Yrsa Sigurðardóttir zijn één en dezelfde persoon.

Halley23 (moderator)
Goed gezien en gecorrigeerd!

Piaggio - Hendrik Groen (2026) - BoekMeter.nl --> Is te koop vanaf woensdag de 11e, niet zaterdag de 14e. omdat men (vorig jaar?) ineens het onzalige idee kreeg de Boekenweek niet meer traditoneel op zaterdag te laten beginnen.

Inmiddels is duidelijk dat Hendrik Groen een pseudoniem is van Peter de Smet, kan dat worden aangepast op de auteurspagina? Ik kan geen correctie daarvoor zo blijkt.

WildeOscar (moderator)
mjk87 schreef:
Piaggio - Hendrik Groen (2026) - BoekMeter.nl --> Is te koop vanaf woensdag de 11e, niet zaterdag de 14e. omdat men (vorig jaar?) ineens het onzalige idee kreeg de Boekenweek niet meer traditoneel op zaterdag te laten beginnen.

Inmiddels is duidelijk dat Hendrik Groen een pseudoniem is van Peter de Smet, kan dat worden aangepast op de auteurspagina? Ik kan geen correctie daarvoor zo blijkt.

Dank, de releasedatum is inmiddels aangepast!

Als Peter de Smet geen boeken onder zijn eigen naam heeft uitgebracht, en ik dus een pseudoniem kan koppelen aan zijn echte schrijversnaam, zie ik geen mogelijkheid om zijn echte naam ergens in te voeren, helaas. Ter vergelijk: Bij Nescio staat ook geen Jan Grönloh, bij Multatuli ook geen Eduard Douwes Dekker. Het is helaas niet anders!

Maar zijn strips zijn toch onder zijn eigen naam uitgebracht?

WildeOscar (moderator)
petermotte schreef:
Maar zijn strips zijn toch onder zijn eigen naam uitgebracht?

Die Generalenmaker heeft helaas al een flink aantal Boekenweken niet meer mogen meemaken; het gaat hier dus om een andere, doch homonieme schrijver!

geplaatst:
Wie doet de linking tegenwoordig, tussen Boekmeter en Moviemeter bijv?

chiel schreef:
Wie doet de linking tegenwoordig, tussen Boekmeter en Moviemeter bijv?

WildeOscar Weet jij dit misschien?

WildeOscar (moderator)
chiel schreef:
(quote)

WildeOscar Weet jij dit misschien?

Volgens mij neemt Sol1 dat voor zijn rekening; maar voornoemde mag me vooral corrigeren indien dit niet het geval is!

Volgens mij kan dat alleen nog via MovieMeter, waar Simon Smith het voor z'n rekening neemt.

Probeer al een hele tijd dat tooltje ook op GamesMeter unlocked te krijgen, maar no luck sofar. Ook al geprobeerd via MovieMeter of ik daar enkel link-rechten kan krijgen, met de blessing van Simon, maar ook daar al 'n jaar niks meer van gehoord...

Mijn lijst met cross-linkjes beslaat ondertussen meerdere pagina's! Hier een greep grappige boek-games:

Gateway - Gateway
The Dark Half - The Dark Half
Dracula - Dracula the Undead
O Diário de um Mago - Pilgrim: Faith as a Weapon
Demons Don't Dream - Companions of Xanth
Metro 2033 - Metro 2033
Parasaito Ibu - Parasite Eve
Hard to Be a God - Hard to Be a God
Shadowrun: Never Deal with a Dragon - Shadowrun
I Have No Mouth & I Must Scream - I Have No Mouth, and I Must Scream

Gast
geplaatst: vandaag om 10:51 uur

geplaatst: vandaag om 10:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.