De Site / Algemeen / Feedback, klachten en andere opmerkingen
zoeken in:
1
geplaatst: 22 oktober 2024, 22:41 uur
Ben ik de enige die lastig gevallen wordt met een onduidelijk verhaal over cookies, voorzien van een MusicMeter-logo? 

1
geplaatst: 22 oktober 2024, 23:28 uur
gert_r schreef:
Ben ik de enige die lastig gevallen wordt met een onduidelijk verhaal over cookies, voorzien van een MusicMeter-logo?
Ik had het ook. Mijn persoonlijke IT'er heeft de advertentie-gerelateerde vinkjes uitgezet en nu is het bij mij opgelost.Ben ik de enige die lastig gevallen wordt met een onduidelijk verhaal over cookies, voorzien van een MusicMeter-logo?

0
geplaatst: 23 oktober 2024, 08:34 uur
Ook ik heb last van het cookie-monster, dat zich niet gemakkelijk laat wegjagen.
Lijkt me dat dit op gespannen voet staat met het privacybeleid.
Lijkt me dat dit op gespannen voet staat met het privacybeleid.
0
geplaatst: 23 oktober 2024, 08:52 uur
Pythia schreef:
(quote)
Ik had het ook. Mijn persoonlijke IT'er heeft de advertentie-gerelateerde vinkjes uitgezet en nu is het bij mij opgelost. Ik heb 478 vinkjes uitgezet en daarmee is het wel opgelost, maar voor hoelang is de vraag. Intussen verschijnen er wel meerdere witte banners in het scherm. Het advertentieseizoen is van start gegaan.
0
geplaatst: 23 oktober 2024, 10:08 uur
Ik kan begrijpen en aanvaarden dat er advertenties op een site staan (al trekken die de prijs van de producten die we kopen wel op), maar waarom moeten ze daarvoor zo veel informatie over ons hebben? Dit is een boekensite. Het is toch logisch dat je hier dan advertenties over boeken zet?
0
geplaatst: 26 oktober 2024, 13:34 uur
Een beetje verwarrend, de mogelijkheid om de instellingen voor cookies te veranderen.
0
geplaatst: 27 oktober 2024, 17:44 uur
petermotte schreef:
Een beetje verwarrend, de mogelijkheid om de instellingen voor cookies te veranderen.
Klopt, niet erg transparant. Inmiddels gebruik ik chrome en kan het via een extensie eenvoudig oplossen.
0
geplaatst: 28 oktober 2024, 20:57 uur
Lalage schreef:
Met AdBlock heb ik nergens last van
Met AdBlock heb ik nergens last van
Het zou me niet verbazen als je in de nabije toekomst met een "adblock" de toegang tot bm wordt geweigerd. Met sommige VPN's kun je nu ook al niet op bm of mm terecht.
1
geplaatst: 28 oktober 2024, 22:19 uur
Ik heb alles uitgezet en er zijn nu wat witte vlakken op de plaats waar de advertenties zouden staan. Als het hier bij blijft valt er nog wel mee te leven. Mooier is het er niet op geworden... (hoewel ik niets heb tegen wit)
1
geplaatst: 29 oktober 2024, 07:17 uur
1187 schreef:
Het zou me niet verbazen als je in de nabije toekomst met een "adblock" de toegang tot bm wordt geweigerd. Met sommige VPN's kun je nu ook al niet op bm of mm terecht.
(quote)
tja, dit had ik natuurlijk niet moeten zeggen

0
geplaatst: 29 oktober 2024, 09:41 uur
Naamloos schreef:
Ik heb alles uitgezet en er zijn nu wat witte vlakken op de plaats waar de advertenties zouden staan. Als het hier bij blijft valt er nog wel mee te leven. Mooier is het er niet op geworden... (hoewel ik niets heb tegen wit)
Als ik klik op een niet aangevinkt vakje "Off", wordt het aangevinkt, maar staat er i.p.v. "Off" "On" boven het vakje. I.p.v. het af te zetten, zet ik het dus aan.
Als ik niets aanvink, blijven alle vakjes leeg, maar als ik dan op het forum kom, zie ik ook lege vakken i.p.v. banners.
Dus het lijkt te werken, maar misschien is dat te danken aan mijn adblocker.
Er is hoe dan ook toch iets mis met de implementatie, en ik ben niet van plan om over te schakelen naar Chrome, want dat is helemaal van de regen in de drup.
0
geplaatst: 2 november 2024, 08:54 uur
Dat is fijn wakker worden met een gokreclame voor mijn neus... en kan het ook niet meer weg krijgen.
1
geplaatst: 2 november 2024, 10:59 uur
Gelukkig alleen reclame op mijn telefoon. Met de Mac nergens last van!
0
geplaatst: 2 november 2024, 18:02 uur
De reclames op mijn telefoon zie ik nu ook niet meer... misschien was het een soort test. Ben ik de enige die dit overkomt of zijn er nog anderen die advertenties gezien hebben?
0
psyche (crew)
geplaatst: 2 november 2024, 19:18 uur
Naamloos schreef:
De reclames op mijn telefoon zie ik nu ook niet meer... misschien was het een soort test. Ben ik de enige die dit overkomt of zijn er nog anderen die advertenties gezien hebben?
Witte vlakken met name op telefoon, ik vermoed dat op de plek van de vlakken anders advertenties staan, dit nadat alles ‘uit staat’.De reclames op mijn telefoon zie ik nu ook niet meer... misschien was het een soort test. Ben ik de enige die dit overkomt of zijn er nog anderen die advertenties gezien hebben?
0
geplaatst: 2 november 2024, 20:26 uur
psyche schreef:
Toch zag ik vanochtend ineens die gokadvertenties... en ook toen alles uit stond (schijnbaar ben ik de enige die het gezien heeft).(quote)
Witte vlakken met name op telefoon, ik vermoed dat op de plek van de vlakken anders advertenties staan, dit nadat alles ‘uit staat’.
2
geplaatst: 2 november 2024, 21:59 uur
Ik zag ze ook hoor. Vanavond zelfs een reclame voor een boek voorbij zien komen. Het kwartje begint te vallen.
0
psyche (crew)
geplaatst: 2 november 2024, 23:09 uur
Naamloos schreef:
Toch zag ik vanochtend ineens die gokadvertenties... en ook toen alles uit stond (schijnbaar ben ik de enige die het gezien heeft).
Toch zag ik vanochtend ineens die gokadvertenties... en ook toen alles uit stond (schijnbaar ben ik de enige die het gezien heeft).
Ik geloof jou en Wandelaar zonder meer hoor… als het kon zou ik alles direct ongedaan maken ook die witte vlakken (al zijn ze te verkiezen boven gokreclames).
Ik vind het heel vervelend in ieder geval…
1
psyche (crew)
geplaatst: 3 november 2024, 08:07 uur
Naamloos
Ik werd nu ook verwelkomd met een ‘Jackpot’ advertentie…
Ik werd nu ook verwelkomd met een ‘Jackpot’ advertentie…
0
geplaatst: 3 november 2024, 09:48 uur
Ik ben geen gokker, maar misschien zien ze in mij iemand die hier wel toe te verleiden is...
1
geplaatst: 3 november 2024, 12:26 uur
Naamloos schreef:
Ik ben geen gokker, maar misschien zien ze in mij iemand die hier wel toe te verleiden is...
Een anonieme gokker in stilte Ik ben geen gokker, maar misschien zien ze in mij iemand die hier wel toe te verleiden is...

3
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 3 november 2024, 13:37 uur
Het lijkt erop dat zelfs crewleden, die normaliter gevrijwaard zijn van advertenties, nu deze voor de kiezen krijgen. Op mijn mobiel heb ik daar last van; op de computer word ik nog beschermd door een adblocker. Maar deze zou niet nodig moeten zijn. Dit is een aloude afspraak: de crewleden krijgen in ruil voor hun vrijwilligerswerk een vrijstelling voor advertenties.
(Ik zie ook niet eens een donatie-functie, waarmee dit uitgeschakeld zou kunnen worden. Worden wij hier nu allen toe veroordeeld? Op andere Meter-sites kun je wel doneren.)
3
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 3 november 2024, 13:40 uur
Op deze pagina kun je bugs melden; dan zou de 'developer' hiermee aan de slag moeten gaan.
Bug melden - forms.monday.com
Alleen wordt tot dusver niets opgelost; ik heb tientallen meldingen gedaan, voor alle Metersites, maar tot nu toe is niets opgelost... Alleen MovieMeter al, wat al jaren de prioriteit behoudt, staat bol van bugs en dysfunctionele functionaliteiten.
Hopelijk komt BoekMeter in 2027 aan de beurt!
(Je wordt er welhaast cynisch van.)
Bug melden - forms.monday.com
Alleen wordt tot dusver niets opgelost; ik heb tientallen meldingen gedaan, voor alle Metersites, maar tot nu toe is niets opgelost... Alleen MovieMeter al, wat al jaren de prioriteit behoudt, staat bol van bugs en dysfunctionele functionaliteiten.
Hopelijk komt BoekMeter in 2027 aan de beurt!
(Je wordt er welhaast cynisch van.)
1
geplaatst: 3 november 2024, 17:38 uur
WildeOscar schreef:
Op andere Meter-sites kun je wel doneren.)
Op andere Meter-sites kun je wel doneren.)
Volgens mij ligt deze functie er op MovieMeter ook al heel lang uit. Iets wat al meermaals daar gemeld is maar helaas ook niet wordt opgepakt.
0
geplaatst: 3 november 2024, 18:07 uur
Doneren voor reclamevrije site is juridisch niet heel sterk onderbouwd. Er wordt dan een betaalde dienst geleverd en daar moeten voorwaarden aan verbonden worden. Er zijn al rechtszaken over geweest.
0
WildeOscar (moderator)
geplaatst: 5 november 2024, 22:26 uur
eRCee schreef:
Volgens mij ligt deze functie er op MovieMeter ook al heel lang uit. Iets wat al meermaals daar gemeld is maar helaas ook niet wordt opgepakt.
(quote)
Mh, op MusicMeter lijkt de donatie-optie wel nog te bestaan. Maar ik kan het niet uitproberen, omdat advertenties voor mij als crewlid aldaar zijn uitgeschakeld...
2
geplaatst: 6 november 2024, 15:15 uur
Die gokreklame zie ik alleen op onverwachte momenten. In de ochtend en een keer s'nachts. Dit is zo verkeerd op een boeken site. Wie verzint zoiets? Ik moet me dan echt beheersen... om me niet uit te schrijven.
* denotes required fields.