menu

De Site / Algemeen / Feedback, klachten en andere opmerkingen

zoeken in:
WildeOscar (moderator)
geplaatst:
mjk87 schreef:
(quote)

Je had die boekjes over Willem-Alexander en Beatrix natuurlijk ook kunnen omzetten naar chicklit

Dan was het inderdaad ook allemaal overeenkomstig geweest!
Maar er zat de aanname onder, dat ik uit kon gaan van jouw deskundigheid in de eerste zin uit je eerdere bericht

Een bug?
Telkens weer zie ik in de 'complete lijst van nieuwe boeken' twee dezelfde titels vlak onder elkaar vermeld worden. Op dit moment betreft het The Island en het gaat niet om een dubbele toevoeging.

Dit komt, wanneer ik het goed heb, door de tweede releasedatum die slaat op de Nederlandse vertaling. Zie link hieronder.
The Island - Adrian McKinty (2022) - Statistieken

WildeOscar (moderator)
Daar heb je volgens mij helemaal gelijk in, Rapoetin!
Vertalingen verschijnen ook in de lijst met nieuwe boeken: zie bijvoorbeeld de "nieuwe" van T.S. Eliot.
Het systeem maakt geen onderscheid erin, of een titel dan twee keer in deze lijst voorkomt.
Dit komt dus geregeld voor.
Alleen als een vertaling als nieuw boek wordt uitgelicht, en dus op de voorpagina staat, staat erbij vermeld dat het een vertaling betreft.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:33 uur

geplaatst: vandaag om 09:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.