menu

De Site / Algemeen / Feedback, klachten en andere opmerkingen

zoeken in:
dion.ollie (crew)
Allereerst bedankt eRCee voor een beetje opheldering vanuit de community en een teken van relativering. Ik ben overigens wel eens met Abubakari dat klachten best benoemd mogen worden. Dat gezegd hebbende zijn advertenties domweg nodig om het bestaan van de site te kunnen bekostigen, mits deze de basisfunctionaliteiten van de website niet in de weg gaan zitten. In dat geval is er gewoon sprake van overlast. Dat kan en mag gewoon niet en in mijn ogen moet daar ook wat aan gedaan worden.

Wat wij bij Moviemeter en TV-meter een zekere mate hebben toegepast en wat bij Musicmeter is voorgesteld, is een systeem waarmee bepaalde actieve gebruikers verschoond blijven van alle advertenties. Dit is gebaseerd op bepaalde drempelwaardes met betrekking tot de activiteit van de gebruikers. Ik zal binnenkort even contact opnemen met de crew en hierbij een voorstel neerleggen, zodat dit hier ook geïmplementeerd kan worden.

Momenteel staat boek 8834 tweemaal vermeld in de Tip 150, en wel op positie 120 en 121.

( Ik hoop dat het juiste topic is om deze melding te doen )

dion.ollie schreef:
Wat wij bij Moviemeter en TV-meter een zekere mate hebben toegepast en wat bij Musicmeter is voorgesteld, is een systeem waarmee bepaalde actieve gebruikers verschoond blijven van alle advertenties.

Dat is leuk voor de vaste bezoekers, maar nieuwe bezoekers zullen blijven worden afgeschrikt door de reclame...

Toevallig belandde ik laatst op mijn telefoon op een meter-site en zag de reclames. Het leek me minder erg dan ik dacht op grond van jullie beschrijvingen; je kunt er wel omheen lezen.

Lalage schreef:
Toevallig belandde ik laatst op mijn telefoon op een meter-site en zag de reclames. Het leek me minder erg dan ik dacht op grond van jullie beschrijvingen; je kunt er wel omheen lezen.

Dan heb je geluk gehad.

Lalage schreef:

Op de telefoon vond ik het een stuk minder erg, dat geflikker, maar daar is veel lezen op opzoeken dan weer een stuk minder makkelijk.

Hier op de site werd ik er echt draaierig van, dankzij de tip hier heb ik er nu geen last meer van en kan ik weer gewoon op de site doen wat ik wil doen.
Nu moet ik ook wel toegeven dat ik bvb ook problemen heb met 3D foto's, ook daar wordt ik helemaal niet goed van.

Voor de rest ben ik, denk ik, toch wel makkelijk in vele dingen.

Ted Kerkjes (moderator)
Underworld schreef:
Momenteel staat boek 8834 tweemaal vermeld in de Tip 150, en wel op positie 120 en 121.

( Ik hoop dat het juiste topic is om deze melding te doen )
Dit is inderdaad het juiste topic, Underworld. Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar dit aan zou kunnen liggen, en ik vrees dat we daar als crew eigenlijk ook heel weinig aan kunnen doen...
Misschien moeten we het maar gewoon opvatten als een Grote Tip.

Het jaarlijkse BM-kerstboek van eind vorig jaar, dat kan ik gek genoeg nergens meer vinden.
Weet iemand de titel nog?

Nee, dat is 'm niet chris reifert, die is van 2 jaar geleden.

the Cheshire cat schreef:
Het jaarlijkse BM-kerstboek van eind vorig jaar, dat kan ik gek genoeg nergens meer vinden.
Weet iemand de titel nog?

Hoe dan ook wel tijd hiervoor im(not so)ho!

Zeker! En het wordt het ook nog eens een bijzondere kerst dit jaar want vanaf morgen is er voor het eerst sinds de middeleeuwen een heuse kerstster aan de hemel te zien, mits het onbewolkt is natuurlijk.

Zeldzaam dichte nadering Jupiter en Saturnus schenkt ons een ‘kerstster’ - New Scientist - newscientist.nl

Ted Kerkjes (moderator)
eRCee schreef:
Hoe dan ook wel tijd hiervoor im(not so)ho!
Wordt aan gewerkt!

Extra dikke editie dit jaar?

Er gaat iets mis met toevoegen. Ik heb zojuist twee boeken toegevoegd: bij de eerste is de titel niet meegenomen en bij de tweede is de schrijver niet meegenomen (zie ik in de wachtrij).
Hopelijk is het plot wel mee ingestuurd

Ted Kerkjes (moderator)
Alle gegevens zijn gelukkig wel goed binnengekomen, als ik het zo zie!

Op de homepage staat dat het boek van Leon de Winter uitkomt. Dat lijkt me een fout. Ted Kerkjes

Ted Kerkjes (moderator)
mjk87 schreef:
Op de homepage staat dat het boek van Leon de Winter uitkomt. Dat lijkt me een fout. Ted Kerkjes
Dat lijkt mij ook. Ik kan zo gauw niet vinden of de uitgever al een nieuwe relaesedatum heeft gepland. Ben wel benieuwd waarom De Winters nieuwe boek continu zo lang wordt uitgesteld eigenlijk. Het boek is al toegevoegd op 7 januari 2017!
In ieder geval heb ik de homepagina versierd met de eindejaarsboodschap van de crew

Goed werk hier, Ted.

Misschien dat hele boek van de site slingeren?

chris reifert (crew)
Kom dat zelf bij toevoegen aan de hand van het nieuwe aanbod bij Bol ook wel eens tegen, dat ik denk: is dat boek nu noch niet uitgebracht? Van die schijnbaar eindeloos uitgestelde releases, kan je niet altijd voor zijn. Misschien is afslingeren de beste optie al is het dan wel de nodige moeite voor niets geweest.

Ted Kerkjes (moderator)
Ergens vind ik het zonde om het boek van de site te verwijderen, omdat dan die berichten allemaal verloren gaan. Aan de andere kant duurt het nu wel erg lang natuurlijk. Maar ja, het lijkt me wel erg raar als het boek nooit meer uit zou komen. Misschien dat het bij een andere uitgeverij verschijnt?
(Op eBook.nl vond ik 15 Juli 2021 als releasedatum, dus die heb ik voor nu maar ingevoerd.)

Ik wil graag de grote totaalroman die ik nog van plan ben te schrijven ook op de site hebben.

PQV00
psyche, Sol1 en chris reifert, hartelijk dank voor het werk dat jullie voor mij hebben gedaan met betrekking tot de toevoegingen en correcties van welke aard dan ook. Ik hoop dat ik jullie altijd beleefd en respectvol heb benaderd.
Slainte_Mhath, the Cheshire cat en Jason82, bedankt voor de menige likes die ik van jullie ontving bij berichten mijnerzijds.
Ik stop ermee hier op BM actief bezig te zijn. Er worden restricties opgeworpen waarbij sprake is van omgekeerde bewijslast (namelijk: bewijzen dat je onschuldig bent, in plaats dat de aanklager = lid van de crew, overtuigend en onweerlegbaar bewijs levert dat je een regel overtreedt. Het adagium: onschuldig tot het tegendeel is bewezen geldt kennelijk niet op BM).
Ben benieuwd hoe lang dit bericht op BM zal blijven staan.
Ik kan mijn kostbare tijd beter, nuttiger en aangenamer doorbrengen dan bij te dragen aan BM en dan hoeft men (deze en gene binnen de crew) zich ook niet meer te buigen over mijn toevoegingen.

PQV00 schreef:
hartelijk dank voor het werk dat jullie voor mij hebben gedaan met betrekking tot de toevoegingen en correcties van welke aars dan ook.

Welke darkroom op BoMe heb ik gemist?

Iets heel anders: deze Chris de Stoop is dezelfde als deze Chris De Stoop.

Ted Kerkjes (moderator)
Pageturner schreef:
Iets heel anders: deze Chris de Stoop is dezelfde als deze Chris De Stoop.
Bedankt, ik heb het aangepast!

Dit boek van Tsjechov staat twee keer op de website onder een iets andere naam.

Beda - Anton Tsjechov (1886)

Beda - Anton Tsjechov (1887)

Rio Negro schreef:
Dit boek van Tsjechov staat twee keer op de website onder een iets andere naam.

Beda - Anton Tsjechov (1886)

Beda - Anton Tsjechov (1887)

Dit zijn twee verschillende verhalen, dus dat klopt.

dion.ollie schreef:

Wat wij bij Moviemeter en TV-meter een zekere mate hebben toegepast en wat bij Musicmeter is voorgesteld, is een systeem waarmee bepaalde actieve gebruikers verschoond blijven van alle advertenties. Dit is gebaseerd op bepaalde drempelwaardes met betrekking tot de activiteit van de gebruikers. Ik zal binnenkort even contact opnemen met de crew en hierbij een voorstel neerleggen, zodat dit hier ook geïmplementeerd kan worden.

Is dit eigenlijk nog doorgevoerd?

dion.ollie (crew)
Abubakari schreef:
(quote)

Is dit eigenlijk nog doorgevoerd?

Ik heb vandaag een lijst met drempelwaarden gekregen die ik ga voorleggen bij de developers. Bij akkoord zal dit worden doorgevoerd.

dion.ollie schreef:
(quote)

Ik heb vandaag een lijst met drempelwaarden gekregen die ik ga voorleggen bij de developers. Bij akkoord zal dit worden doorgevoerd.

Mooi, goeie ontwikkeling.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:14 uur

geplaatst: vandaag om 22:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.