menu

De Site / Algemeen / Feedback, klachten en andere opmerkingen

zoeken in:
Ik heb het doorgegeven aan Dion.

dion.ollie: Er is een reclame van 'Debara' die de beide zijkanten van de site in beslag neemt en als die in beeld is dan kan je de site verder niet gebruiken. (Ik merkte dit op een andere computer dan mijn eigen.) Je moet dan terug naar het vorige menu om de reclame weg te krijgen en weer op dingen te kunnen doorklikken (maar je loopt er vervolgens dan weer tegenaan). Graag je actie.

Deze nieuwe reclame is wel echt heel irritant zeg, ik snap dat het voor de nieuwe eigenaren ook betaalbaar moet blijven, maar ietsje rekening houden met gebruiksgemak zou fijn zijn....

Ik wil er ook bij aansluiten dat het mij niet eens lukt nu om op een boekenpagina te stemmen, omdat de stem pop-up letterlijk verdwijnt in de rechterzijde van de blokreclame. Ook de lijst met zoekresultaten schiet niet over de blokreclame heen maar 'eronderdoor', waardoor je de helft van de zoekresultaten niet kunt zien/aanklikken. De site is zo m.b.t. deze twee functionaliteiten in ieder geval niet te gebruiken omdat je dat blok ook niet weg kunt krijgen. dion.ollie

tbouwh schreef:
Ik wil er ook bij aansluiten dat het mij niet eens lukt nu om op een boekenpagina te stemmen, omdat de stem pop-up letterlijk verdwijnt in de rechterzijde van de blokreclame. Ook de lijst met zoekresultaten schiet niet over de blokreclame heen maar 'eronderdoor', waardoor je de helft van de zoekresultaten niet kunt zien/aanklikken. De site is zo m.b.t. deze twee functionaliteiten in ieder geval niet te gebruiken omdat je dat blok ook niet weg kunt krijgen. dion.ollie

dion.ollie, graag aandacht hiervoor, want dit werkt dus echt niet.

-JB- beter een mail sturen denk ik (zie het profiel van dion, sinds 16 september niet ingelogd).

Ik klaag niet zo snel, maar wat mij vooral stoort is het geflikker van die reclames. Ik wordt daar gewoon duizelig van.
Je ziet de pagina opengaan en dan wil je klikken en dan flikker, flikker, komt die reclame tevoorschijn.
Ik heb niks tegen reclame, maar die zou mooi met de pagina moeten mee opengaan en dan gewoon blijven staan.
Ik moet telkens mijn ogen dicht toen voor even tot het beeld stilstaat.
En ik vrees voor mensen met epilepsie dat dit wel eens een trigger zou kunnen zijn.

Als we nog maar een metertje over houden....

Ik gebruik adblock. Ben je in 1 klap van alle gesodemieter af. Werkt prima.

Download Adblock Plus - adblockplus.org

Gast
geplaatst: vandaag om 06:42 uur

geplaatst: vandaag om 06:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.