menu

De Site / Algemeen / Feedback, klachten en andere opmerkingen

zoeken in:
avatar van eRCee
Volgens mij heeft kappeuter directe communicatie met de eigenaars. Daarnaast kan je dion.ollie taggen op moviemeter, dat wordt in principe ook gezien.

avatar van kappeuter
Ik heb het doorgegeven aan Dion.

avatar van eRCee
dion.ollie: Er is een reclame van 'Debara' die de beide zijkanten van de site in beslag neemt en als die in beeld is dan kan je de site verder niet gebruiken. (Ik merkte dit op een andere computer dan mijn eigen.) Je moet dan terug naar het vorige menu om de reclame weg te krijgen en weer op dingen te kunnen doorklikken (maar je loopt er vervolgens dan weer tegenaan). Graag je actie.

avatar van -JB-
Deze nieuwe reclame is wel echt heel irritant zeg, ik snap dat het voor de nieuwe eigenaren ook betaalbaar moet blijven, maar ietsje rekening houden met gebruiksgemak zou fijn zijn....

Ik wil er ook bij aansluiten dat het mij niet eens lukt nu om op een boekenpagina te stemmen, omdat de stem pop-up letterlijk verdwijnt in de rechterzijde van de blokreclame. Ook de lijst met zoekresultaten schiet niet over de blokreclame heen maar 'eronderdoor', waardoor je de helft van de zoekresultaten niet kunt zien/aanklikken. De site is zo m.b.t. deze twee functionaliteiten in ieder geval niet te gebruiken omdat je dat blok ook niet weg kunt krijgen. dion.ollie

avatar van -JB-
tbouwh schreef:
Ik wil er ook bij aansluiten dat het mij niet eens lukt nu om op een boekenpagina te stemmen, omdat de stem pop-up letterlijk verdwijnt in de rechterzijde van de blokreclame. Ook de lijst met zoekresultaten schiet niet over de blokreclame heen maar 'eronderdoor', waardoor je de helft van de zoekresultaten niet kunt zien/aanklikken. De site is zo m.b.t. deze twee functionaliteiten in ieder geval niet te gebruiken omdat je dat blok ook niet weg kunt krijgen. dion.ollie


dion.ollie, graag aandacht hiervoor, want dit werkt dus echt niet.

avatar van eRCee
-JB- beter een mail sturen denk ik (zie het profiel van dion, sinds 16 september niet ingelogd).

avatar van Arkan
Ik klaag niet zo snel, maar wat mij vooral stoort is het geflikker van die reclames. Ik wordt daar gewoon duizelig van.
Je ziet de pagina opengaan en dan wil je klikken en dan flikker, flikker, komt die reclame tevoorschijn.
Ik heb niks tegen reclame, maar die zou mooi met de pagina moeten mee opengaan en dan gewoon blijven staan.
Ik moet telkens mijn ogen dicht toen voor even tot het beeld stilstaat.
En ik vrees voor mensen met epilepsie dat dit wel eens een trigger zou kunnen zijn.

...stilte...
Als we nog maar een metertje over houden....

avatar van Abubakari
Ik gebruik adblock. Ben je in 1 klap van alle gesodemieter af. Werkt prima.

Download Adblock Plus - adblockplus.org

...stilte...
Adblock heb ik eens gebruikt, maar een nadeel is dat het erg vertragend werkt.

avatar van handsome_devil
Heb ik absoluut geen last van. Adblock maakt het leven op de metersites een stuk fijner.

avatar van Jason82
handsome_devil schreef:
Heb ik absoluut geen last van. Adblock maakt het leven op de metersites een stuk fijner.

Klopt, ik heb nu ook minder last.

avatar van Abubakari
...stilte... schreef:
Adblock heb ik eens gebruikt, maar een nadeel is dat het erg vertragend werkt.

De versie die ik heb is niet traag, ik merk geen verschil met ervoor.

...stilte...
Ik bedoel niet dat AdBlock traag is, maar dat het je computer vertraagd. Maar ik ben aan een nieuwe toe.

avatar van Abubakari
...stilte... schreef:
Ik bedoel niet dat AdBlock traag is, maar dat het je computer vertraagd. Maar ik ben aan een nieuwe toe.


Dan bedoel ik dat het mijn computer/mobiele foon niet vertraagd.

avatar van mjk87
De nieuwe aandeelhouders zijn hier zo weinig dat je gewoon reclame kan maken voor adblockers zonder dat die opmerkingen verwijderd worden

avatar van Raspoetin
ik zie net dat alle berichten zijn verwijderd.

...stilte...
Raspoetin schreef:
ik zie net dat alle berichten zijn verwijderd.

Het is weer hersteld zie ik net.

Ted Kerkjes
Dag beste users,
Op MusicMeter zei de nieuwe eigenaar het volgende over de advertenties:
Vanaf de nieuwe editie bij de TV- en MovieMeter websites worden de advertenties heroverwogen en worden door de adverteerder nieuwe tags aangeleverd. Hierin worden ook alle andere metersites meegenomen. Dat betekent dus dat we ook naar de MuMe-editie kritisch zullen kijken vanaf de livegang van de nieuwe MM-site, hopelijk voor de feestdagen. Daarin wordt dit commentaar meegenomen.

Er was geen glossarium bijgevoegd om de technische begrippen van meer duiding te voorzien voor noobs als ik (wat zijn tags?), maar ik maak hieruit op dat er aan de advertenties zal worden gewerkt. Kijken jullie nu ook al reikhalzend uit naar de feestdagen?

avatar van eRCee
It's the most wonderful time of the year, indeed!

avatar van Abubakari
Feestdagen vallen voor mij meestal in mei, als Ajax kampioen wordt.

Steeds vaker wordt het hele scherm van bm en mm gevuld met reclame dan kan ik niks doen.
Ik ben in staat om de desbetreffende bedrijven bv Mcdonalds te bellen om te zeggen dat hun reclame op bm en mm averechts werken want dat doen ze.
Het is al erg genoeg dat er overal balken staan met reclame, maar om het hele gebruik van mm en bm af en toe stil te leggen om mij verplicht te laten kijken naar reclames van bedrijven waar ik op spuug vind ik een typisch kenmerk van de geldzucht van mensen die dit op mm en bm hebben geïntroduceerd.
Het voornaamste kenmerk van het kapitalisme is dat die (na af en toe een dip) altijd moet groeien (de economie)
Midas Dekkers heeft ooit een treffende vergelijkingen gemaakt nl. met k*nker dat blijft ook altijd groeien en de uitzaaiingen van die kapitalistisch k*nker zijn nu dus ook steeds vaker te zien hier op bm

Op de ineenstorting van dit verderfelijke k*nker systeem heb ik al menigmaal geproost.
Het zal een keer gebeuren, de kampbewaarders van de financiële wereld zullen niet altijd het geluk hebben zoals in 2008.

Laten we hopen dat als het zover is de mens zo verstandig is om niet weer op dezelfde voet door te gaan, want de mens denkt toch vooral in eerste instantie aan zichzelf en zijn naasten
Dat er per dag duizenden mensen van de honger om komen kan het overgrote gedeelte van de westerse wereld niks schelen.

avatar van Lalage
Dr.Strangelove ik snap je helemaal
Een adblocker zou je leven een stuk aangenamer maken!

avatar van Lalage
Vanochtend lag de hele site eruit! Fijn dat het nu weer werkt.

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Ik heb een link gemaakt tussen het boek Le Diable au Corps met de film Devil in the Flesh (1989), en het systeem geeft aan dat die link er wel is, maar hij wordt noch bij boek, noch bij film weergegeven.

avatar van Arkan
Lalage schreef:
Vanochtend lag de hele site eruit! Fijn dat het nu weer werkt.


Inderdaad, ik heb het ook gemerkt, dacht misschien dat ze eindelijk die vervelende flikkerende reclame zouden weghalen of veranderen in iets wat niet zo flikkert de pagina's steeds doet opschuiven/bewegen.

Dan zou ik weer iets vaker komen kijken, want ik kan dit echt niet aan, wordt daar zooo duizelig van. Is ook een echte trigger voor mensen met epilepsie.

Maar het was dus ijdele hoop, desalniettemin blij dat de site er weer staat.

PQV00
PeterW schreef:
Ik heb een link gemaakt tussen het boek Le Diable au Corps met de film Devil in the Flesh (1989), en het systeem geeft aan dat die link er wel is, maar hij wordt noch bij boek, noch bij film weergegeven.

Lijkt nu weer in orde te zijn. Boek 'Le Diable au Corps' verbonden met maar liefst 3 films: 1 Italiaans, 1 Engels en 1 Frans.

avatar van PeterW
PeterW (crew)
PQV00 schreef:
(quote)

Lijkt nu weer in orde te zijn. Boek 'Le Diable au Corps' verbonden met maar liefst 3 films: 1 Italiaans, 1 Engels en 1 Frans.

Komen we er nog steeds 1 te kort.

avatar van Abubakari
Bij Ljagoesjka-Poetesjestvennitsa - Vsevolod Garsjin:

Is er ook een grens op BM voor wat wel en niet als boek gezien wordt? Zes pagina's, dat kun je kwalijk een boek noemen lijkt mij.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:12 uur

geplaatst: vandaag om 12:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.