menu

De Site / Algemeen / Feedback, klachten en andere opmerkingen

zoeken in:
PQV00
eRCee schreef:
In elk geval van opdringerige advertenties ja.

Ik wil graag mijn verzoek aan meter_fan herhalen: het zou fijn zijn om de mogelijkheid te geven tot het doen van een donatie aan de site, waarbij dan reclame wordt uitgeschakeld. Zoals ook al jaren bestond op Moviemeter (de functie is er dus).

Rechtsonder op mijn scherm zie ik een klein veld met een tandrad en het woord Privacy. Als ik daarop klik kan ik instellen welke zaken ik wel en niet wil zien. Klik op 'Alles afwijzen' en daarna op opslaan en je krijgt volgens mij (bij mij althans het geval) geen advertenties meer in beeld. Maar bij tijd en wijle zul je die instellingen weer even moeten herhalen.

avatar van eRCee
Klopt inderdaad, dat werkt, maar het herhalen vind ik alsnog irritant en ik ben daarnaast best bereid om Boekmeter te steunen (want als iedereen advertenties uitschakelt is er geen businessmodel vrees ik, dit geldt ook voor adblockers).

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Waarom kom ik, als ik op "zoeken bij Bol.com" klik, altijd uit op de Bol.com-site voor mondkapjes uit?

avatar van Jason82
Als ik via mijn telefoon probeer te zoeken op een boek, krijg ik een dermate grote advertentie in beeld dat mijn zoektocht hopeloos faalt.

avatar van psyche
psyche (crew)
PQV00 schreef:

Rechtsonder op mijn scherm zie ik een klein veld met een tandrad en het woord Privacy. Als ik daarop klik kan ik instellen welke zaken ik wel en niet wil zien. Klik op 'Alles afwijzen' en daarna op opslaan en je krijgt volgens mij (bij mij althans het geval) geen advertenties meer in beeld. Maar bij tijd en wijle zul je die instellingen weer even moeten herhalen.


Op de een of andere manier opent het tandrad en Privacy niet ... niet op Iphone en Ipad, evenmin mijn laptop

avatar van Lalage
PeterW schreef:
Waarom kom ik, als ik op "zoeken bij Bol.com" klik, altijd uit op de Bol.com-site voor mondkapjes uit?

Omdat je voor boeken gewoon naar de boekhandel moet gaan! Dat kan ook digitaal, bijvoorbeeld via libris.nl.

avatar van Pecore
Of via boekwinkeltjes.nl.

...stilte...
Ik krijg die irritante reclame niet meer weg.
"Liftende vleugels"... nooit geweten dat die bestonden.

Ted Kerkjes
Vervelend dat er zoveel hinder ondervonden wordt door de reclame. Hier kunnen wij als crew helaas niets aan doen. De nieuwe eigenaar(s) zouden hier naar kunnen kijken, maar die zijn nog niet zo aanwezig op BoekMeter.

avatar van Shaky
Op MusicMeter, TvMeter en MovieMeter is het volgende bericht achtergelaten door sitemanager Dion.Ollie. Ik zal het bericht hier even plakken voor de BoekMeter-community:

Bij dezen wil ik even zeggen dat ik vanaf morgen twee weken niet beschikbaar zal zijn in verband met mijn zomervakantie. In overleg met Roy/ meter_fan heb ik hem tijdens mijn afwezigheid als aanspreekpunt aangewezen. Hij zal verantwoordelijk zijn voor het reilen en zijlen op de website, evenals de communicatie op dat gebied.

Mijn vakantie is op 24 augustus afgelopen. Dan zal ik weer tot jullie beschikking zijn. Tot over twee weken!

avatar van eRCee
Het aparte is dat dion.ollie sowieso niet geregistreerd is op Boekmeter en meter_fan sinds mei niet meer heeft ingelogd hier. Dus het voelt een beetje alsof we aan onszelf worden overgelaten.
Na terugkomst van dion.ollie op de andere sites maar even aandacht vragen voor de leukste meter-site.

avatar van misterfool
eRCee schreef:
Het aparte is dat dion.ollie sowieso niet geregistreerd is op Boekmeter en meter_fan sinds mei niet meer heeft ingelogd hier.Dus het voelt een beetje alsof we aan onszelf worden overgelaten


Als de kat van huis is.....

avatar van eRCee
Wij zijn zo braaf en gezeglijk dat de beheerders zich waarschijnlijk geen zorgen maken.

...stilte...
Waarschijnlijk is er bij ons te weinig te halen.

...stilte...
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar bij mij werkt Privacy niet. Met al die reclame in beeld gaat de lol er wel een beetje vanaf.

avatar van psyche
psyche (crew)
...stilte... schreef:
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar bij mij werkt Privacy niet. Met al die reclame in beeld gaat de lol er wel een beetje vanaf.


Werkt bij mij ook niet en ja heel irritant ...

avatar van eRCee
Bij mij werkt het wel. Ik gebruik Firefox, misschien ligt het aan de browser?

...stilte...
Ik gebruik Safari en op de telefoon Chrome. En daar werkt het niet. Maar het is beter om me niet te druk te maken bij deze temperaturen... Ik kijk er wel doorheen.

Werkt bij mij ook niet, maar om praktische redenen had ik de reclame uitgesloten want dat is knap onhandig om bij het toevoegen, beoordelen en invullen van releasedata iedere keer te moeten wachten tot de bovenste reclamebalk is opgeladen. Elders heb ik de reclame gewoon aanstaan en stoor me daar niet verder aan.

avatar van psyche
psyche (crew)
eRCee schreef:
Bij mij werkt het wel. Ik gebruik Firefox, misschien ligt het aan de browser?


Firefox: nog steeds niet ...

...stilte...
De reclame vreet zich langzaam naar zeker door BoekMeter heen...


avatar van Jason82
Als ik op zoeken klik, komt er op mijn telefoon een beeld vullende advertentie in beeld. Zoeken wordt dan onmogelijk, erg irritant.

avatar van the Cheshire cat
Op de beginpagina had ik net een afzichtelijke reclame van Basic Fit (GO DOORZETTERS!) die zowat het hele scherm vulde, aaaarghh!!

Midas Dekkers zei ooit: "De sportschool is de enige school op de wereld waar men niets leert."

avatar van Pecore
De sportschool is bij uitstek de plek om de evolutie van aap naar mens te bestuderen, aldus Maarten van Rossem. Valt genoeg te leren dus...


PQV00
Sinds de overname van BM merk ik heel vaak dat de site enige tijd onbereikbaar is, zowel via een PC/laptop als op mijn gsm-toestel. Ik zal beslist niet de enige zijn. Zojuist ook weer, ongeveer een half uur.

Ted Kerkjes
Dat merk ik inderdaad ook, PQV00. Erg vervelend, ja

Ted Kerkjes
Het staat iedereen uiteraard vrij om op dit topic meldingen te doen over de advertenties en dergelijke technische problemen - daar is dit topic immers voor. Het probleem is alleen dat wij als crew helaas eigenlijk niets aan deze problemen kunnen doen. De nieuwe eigenaar zou hier naar moeten kijken, maar deze lijkt zich tot nu toe uitsluitend op MovieMeter te richten. We kunnen de klachten ook niet doorgeven aan de nieuwe eigenaar, want de communicatie is niet optimaal (lees: deze is afwezig).
Dus op jullie klachten omtrent de reclame en andere technische zaken kunnen we eigenlijk weinig anders zeggen dan dat wij dezelfde problemen hebben en dat wij het ook vervelend vinden. Natuurlijk wil ik hiermee niet zeggen dat jullie niet meer moeten klagen. Frustratie en ontevredenheid spuien kan uitermate louterend zijn en wat is het internet anders dan een uitlaatklep? Gedeelde smart is halve smart, dus blijf vooral de problemen delen! Maar weet dat de crew helaas niets aan jullie technische klachten kan doen. Dit wilde ik nog even gezegd hebben, want het is tamelijk frustrerend om jullie klachten te lezen en machteloos toe te kijken

PQV00
Ted Kerkjes
Bedankt voor de reactie. Natuurlijk begrijp ik dat jullie als crew daaraan niets of niet veel kunnen doen en het is verhelderend te lezen hoe veel (beter gezegd: hoe weinig) belangstelling de nieuwe eigenaar kennelijk heeft voor BoekMeter. En ook prettig te lezen dat ik niet de enige was en ben die zich stoort aan de somtijds onbereikbaarheid van de site. Weet je, wanneer ik via google (afbeeldingen) op zoek ben naar een groot formaat boekcover zie ik soms ook een voorbeeld dat staat op BoekMeter. En met mij waarschijnlijk ook anderen die hetzelfde proberen. Dan is het geen reclame voor de site wanneer ik dat 'plaatje' niet op de eigen site kan bekijken.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:34 uur

geplaatst: vandaag om 11:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.