menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Feedback, klachten en andere opmerkingen

zoeken in:
Jordy (admin)
Ja het was me niet helemaal gelukt om er nou achter te komen wat dat was. Kun je ze niet meer in een berichtenvenster plakken? Of helemaal nergens meer? bijvoorbeeld ook niet in de adresbalk of in een word document of iets dergelijks. En in welke browser gaat het mis?

Jordy (admin)
liv2 schreef:
Bij Sterrenstof - Daphne Deckers:

(quote)

Krijg jij een melding van elk toegevoegd boek dan? Dat wist ik niet, ik dacht dat die meldingen crew-gerelateerd waren.....

Als er een nieuw boek wordt toegevoegd van een auteur die je volgt (die aan je persoonlijke updates hebt toegevoegd), krijg je hier een melding van. Dit kun je uitzetten bij je instellingen als je dit vervelend vindt.

Jordy schreef:
Ja het was me niet helemaal gelukt om er nou achter te komen wat dat was. Kun je ze niet meer in een berichtenvenster plakken? Of helemaal nergens meer? bijvoorbeeld ook niet in de adresbalk of in een word document of iets dergelijks. En in welke browser gaat het mis?
Helemaal nergens meer. De site postimage kan ik ook niet meer gebruiken. Browser: Google, kan dat?

gert_r (moderator)
HALVE TAMME. schreef:
Helemaal nergens meer. De site postimage kan ik ook niet meer gebruiken. Browser: Google, kan dat?
Maar wacht even, je hebt toch om 17:21 weer een toevoeging aangeleverd, met plaatje en al?

Yep, maar ik bedoel dat ik geen afbeeldingen kan plaatsen in:

De Site >> Gebruikers >> Welke boeken heb je laatst aangeschaft?

De Site >> Gebruikers >> Wat lees je nu?

Boeken >> Boekgames >> Link de boekomslag.

Als ik een afbeelding kopieer en wil plaatsen dan gaat dat niet want
ik heb de optie plakken niet meer.

Jordy (admin)
Vreemd, geen idee helaas wat dat kan zijn. Ik heb er geen invloed op, of je browser wel of niet de optie "plakken" laat zien.

Oke, merci.

HALVE TAMME. schreef:
Ik kan geen afbeeldingen meer plaatsen (kopiëren/plakken).

Advies is meer dan welkom.

Bvd.

Dat lukt mij ook nooit met mijn telefoon. Alleen via de laptop lukt het me.

Bij mij doet het probleem zich voor op de pc.

Jordy.

Opgelost. Er stond vanochtend een Ziggo-monteur bij
mij in de straat en daar heb ik het even aan gevraagd.

(afbeelding)

gert_r (moderator)
HALVE TAMME. schreef:
Opgelost. Er stond vanochtend een Ziggo-monteur bij
mij in de straat en daar heb ik het even aan gevraagd.
(afbeelding)

Leeft-ie nog?

gert_r (moderator)
Jordy Sinds kort moet ik, als ik een een boek corrigeer, de taal weer opnieuw opgeven.

Ted Kerkjes (crew)
gert_r schreef:
Jordy Sinds kort moet ik, als ik een een boek corrigeer, de taal weer opnieuw opgeven.
Ja, dat merk ik ook! Overigens niet alleen als ik corrigeer: de taal verdwijnt automatisch. Als ik de toevoeging open, is er al geen taal meer.

Jordy (admin)
ga ik nu even naar kijken

Ted Kerkjes (crew)
Jordy schreef:
ga ik nu even naar kijken
Volgens mij is het gerepareerd! Dank!

De optie om een bericht van jezelf te veranderen is niet altijd meer zichtbaar. Ik begreep dat Arkan daar ook last van had. En jullie?

Jordy (admin)
Die optie is tot 12 uur na het schrijven van je bericht beschikbaar.

Klopt, ik heb hier ook last van, heb het al een paar keer voor gehad dat ik achteraf iets wilde veranderen en dan kan dat niet meer.
Als ik bvb moe ben en ik schrijf dan wat, kan het best zijn dat ik achteraf zeg, wat heb ik hier nu staan, had ik best duidelijker kunnen formuleren, of een schrijffout, dus ja, dan kan dat niet meer.
Vaak ontdek je die dingen toch pas de volgende dag wanneer je weer op het forum komt, en dan is het te laat. Jammer.

Waarom maar zo kort?

Jordy (admin)
Het is een afweging. Enerzijds wil ik mensen de tijd geven om een bericht aan te vullen of een spelfout te herstellen. Anderzijds wil ik de mogelijkheid weg te nemen dat mensen een bericht aanpassen/verwijderen waar inmiddels al meerdere keren op gereageerd is, waardoor een discussie totaal verminkt wordt.

Deze instelling is al een jaar of 15 zoals deze is, op de Meter-sites, ik ben bang dat hier niets meer aan gaat veranderen.

Jammer want ondertussen staat er bij mij een knoert van een DT fout en daar voel ik mezelf helemaal niet goed bij.

Halley23 (moderator)
Arkan schreef:
Jammer want ondertussen staat er bij mij een knoert van een DT fout en daar voel ik mezelf helemaal niet goed bij.
Voor dit soort kleine 'ongemakken' kun je desnoods een pm naar een mod sturen, die heeft nl. wel de mogelijkheid om een bericht aan te passen, maar graag doen we dat uiteraard niet want hoe dan ook ga je in een bericht van een gebruiker veranderingen aanbrengen en dat doen we liever niet en onder groot voorbehoud.

Sinds kort kun je bij Google geen afbeeldingspagina meer kopiëren, en linken naar hier. Is het niet mogelijk om rechtstreeks vanaf je pc hier afbeeldingen te uploaden, zoals je bij toevoegen doet?

geplaatst:
PeterW schreef:
Sinds kort kun je bij Google geen afbeeldingspagina meer kopiëren, en linken naar hier. Is het niet mogelijk om rechtstreeks vanaf je pc hier afbeeldingen te uploaden, zoals je bij toevoegen doet?
Voor welke actie heb je dit nodig Peter?

geplaatst:
Als ik op Musicmeter de naam van een artiest invoer in het zoekscherm, krijg ik meteen albums te zien van die artiest. Als ik op deze site de naam van een schrijver intik, kan ik alleen klikken op de pagina van die schrijver zelf. Vanwaar dat verschil en kan dat hier niet worden gelijkgetrokken aan MuMe?

Jordy (admin)
geplaatst:
dat is inderdaad niet de bedoeling, ga ik binnenkort even naar kijken

geplaatst:
chiel schreef:
(quote)
Voor welke actie heb je dit nodig Peter?
Om hier afbeeldingen te plaatsen.

geplaatst:
Beste BoekMeter,

Jullie hebben mijjn boek: Zeg, ken ik jou niet ergens van? een tijd geleden geplaatst, waarvoor hartelijk dank. Nu ben iki van uitgever gewisseld en ook de cover en flap hebben een gedaanteverwiseling ondergaan. Nu hoor ik dat jullie alleen de eerste druk plaatsen, maar zelf vind ik, met veel anderen, de tweede druk en daarbij de nieuwe cover veel mooier. Op verzoek kan ik nogmaals de nieuwe cover sturen. Ik wacht uw antwoord af. Groet Eric van den Dunge

Halley23 (moderator)
geplaatst:
evddunge schreef:
Beste BoekMeter,

Jullie hebben mijjn boek: Zeg, ken ik jou niet ergens van? een tijd geleden geplaatst, waarvoor hartelijk dank. Nu ben iki van uitgever gewisseld en ook de cover en flap hebben een gedaanteverwiseling ondergaan. Nu hoor ik dat jullie alleen de eerste druk plaatsen, maar zelf vind ik, met veel anderen, de tweede druk en daarbij de nieuwe cover veel mooier. Op verzoek kan ik nogmaals de nieuwe cover sturen. Ik wacht uw antwoord af. Groet Eric van den Dunge
Die omslag is inderdaad foeilelijk, inmiddels vervangen. Overigens is het zo dat een sterke voorkeur uitgaat naar een cover van een 1e uitgave, maar het is geen wet van Meden en Perzen. In dit geval hebben esthetische overwegingen de doorslag gegeven.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:58 uur

geplaatst: vandaag om 17:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.